Gå til innhold

Vil så gjerne ha kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er enda en sånn tråd, men vil bare få dette ut.

20 år og enda ikke hatt kjæreste, enda ikke hatt sex, men jeg har kysset ei jente en gang og jeg har sovet med samme jenta et par ganger. Selv om ingenting skjedde, lå vi og kosa. Det var kanskje noen følelser der, men de ble uansett borte etter en stund fordi hun flyttet når hun skulle studere og et halvt år senere hadde hun kjæreste der. Men det å ha følelser for noen, uansett hvor "små" de følelsene var føltes godt, selv om det også var litt skummelt. Jeg hadde jo aldri følt noe slikt før og var ikke sikker på hva jeg skulle gjøre og ikke gjøre.

Til vanlig er jeg ganske stille og beskjeden, men jeg har kommet i prat med et par jenter i noen forelesninger. De har startet samtalen, men jeg føler jeg klarte å snakke med de på en grei måte. Jeg svarte og stilte spørsmål, det gikk lettere enn jeg hadde trodd. Og de samtalene var jo litt mer "bli kjent" samtaler så det var jo ganske greit å komme på ting å spørre om, men det er når man skal snakke mer jeg sliter.

Jeg er ikke verdens kjekkeste, men det plager meg ikke så veldig. Det er ikke slikt jeg tenker på hele tiden, men innimellom. Jeg er ganske nerdete av meg, men jeg liker å være med venner, jeg liker å feste. Men det er det at jeg er mye mer komfortabel hvis det er med folk jeg kjenner godt fra før av.

Jeg liker å prate om ting, diskutere, alt mulig egentlig, jeg liker å lære nye ting. Jeg har ikke noe problem med å snakke om ting som plager meg, eller følelser så lenge det er med noen jeg kan stole på. Jeg er snill, omtenksom respektfull, og til tider morsom. Jeg har ikke noe særlig krav til utseende på jenter. Jeg føler at jeg ikke er den rette til å sette krav på slikt, jeg er jo ikke så kjekk selv. Det viktigste er at jeg synes hun er pen. Det hadde vært fint å hatt ei å prate med om ting, ei jeg kan holde rundt, gi klemmer til, kysse, å ha ei jente jeg føler meg virkelig trygg på. Ei som respekter meg for den jeg er og hun ville fått den samme respekten fra meg.

Jeg har venner, så jeg er ikke ensom, men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en kjæreste..

Anonym poster: 9d7ef5b12458a6ad6a3eede5601e4c18

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få vennene dine til å sette deg opp på blinddate?

Eventuelt prøve nettdating? ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...