Gå til innhold

Blomsterdekorasjon med kubbelys i.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å ha en blomsterdekorasjon hvor det nesten ser ut som om det er bundet en krans rundt et kremhvitt kubbelys. En slags levende lysmansjett, kan man vel si (jeg tenker litt på sånne blomsterkranser man binder på St.Hansaften og har på hodet, bare en mindre utgave).

Men, hvordan bør man gå frem for å få dette til, og få det til å vare? Vi har planer om å gjøre dette selv, og da må det nesten gjøres torsdagskvelden, altså 2 dager før bryllupet.

Finnes det oasis-kranser, og hva bør man da ha under selve dekorasjonen? Lyset vil bli såpass høyt at det ikke vil bli fare for at lyset vil antenne blomstene. Hvilke blomster passer inn (bor i nord, og det er lite markblomster her da, i tillegg til at jeg ikke tror det holder seg så bra over såpass lang tid..)

(Tror jeg må løpe innom en blomsterbutikk når jeg henter posten til jobben, gitt! Skal i tillegg til blomsterdekoratøren om 10 dagers tid for å diskutere brudebuketten, vil spørre henne også om dette.)

Noen fingernemme med gode forslag?1212[ Dette Innlegg er endret av: Kame den 2002-06-04 10:34 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...