Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen tålte dårlig vanlig NAN1 da vi prøvde den for nesten to måneder siden. NAN HA1 har gått greit. Men den er jo fryktelig mye dyrere.. (for all del, må vi så må vi!). Men går det an å blande de to? Kan man f.eks ha 5 skjeer HA1 og 1 skje vanlig for så å gradvis øke til mer vanlig og mindre HA1 hvis det viser seg å gå bra? Noen som har prøvd dette? Ev. kan man blande Hipp og HA1? Men da er det kanskje ikke samme blandingsforhold per ml vann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om barnet ikke tåler vanlig nan,så hvorfor skal du da blande det opp i en nan som er allergivennlig?

Du risikerer jo at barnet får problemer igjen!?

Skrevet

Vi byttet fra nan ha1 til hipp ved å gi annenhver flaske nan ha1 og hipp en ukes tid. Vanlig nan gir magevondt her, selv etter snart 4 mnd med kun mme.

Ellers er nan ha1 mye billigere i sverige om du bor nært grensen. Mener den koster 79 SEK mot 109(?) her i norge.

Skrevet

Ja det gjør jeg, men det er bare for å se. Det kan være han reagerte dårlig sist fordi tarmene var umodne og da kan det være det går bedre nå som han er eldre. Derfor tenkte vi å forsøke og se om dette kan være tilfellet. Vi skal til legen i morgen og hvis han vil/kan teste for noe allergi og det viser seg å være det, så skal vi selvsagt ikke prøve å gi ham vanlig NAN igjen! Men dersom detvar umodne tarmer sist så kan det være at nå, som han er vant til mme gjennom HA1 at han også kan klare å bearbeide den vanlige.. Derfor jeg lurer på erfaringer :-)

• Liker 1
Skrevet

Vi byttet fra nan ha1 til hipp ved å gi annenhver flaske nan ha1 og hipp en ukes tid. Vanlig nan gir magevondt her, selv etter snart 4 mnd med kun mme.

Ellers er nan ha1 mye billigere i sverige om du bor nært grensen. Mener den koster 79 SEK mot 109(?) her i norge.

Betaler 189kr for HA1 på apoteket her! :-O Men bor ikke i nærheten av grensen nei..dessverre.. (vanlig NAN koster 114kr på Rema, syns det er dyrt og, men.. :-P )

Skrevet

Ja det gjør jeg, men det er bare for å se. Det kan være han reagerte dårlig sist fordi tarmene var umodne og da kan det være det går bedre nå som han er eldre. Derfor tenkte vi å forsøke og se om dette kan være tilfellet. Vi skal til legen i morgen og hvis han vil/kan teste for noe allergi og det viser seg å være det, så skal vi selvsagt ikke prøve å gi ham vanlig NAN igjen! Men dersom detvar umodne tarmer sist så kan det være at nå, som han er vant til mme gjennom HA1 at han også kan klare å bearbeide den vanlige.. Derfor jeg lurer på erfaringer :-)

Jeg skjønner hva du mener. Men du skal jo til legen i morgen uansett, så han/hun kan sikkert svare deg bedre på spørsmålet ditt enn det vi kan her inne:)

Anonym poster: ec326f368f780da36536f6272b560d22

Skrevet

Betaler 189kr for HA1 på apoteket her! :-O Men bor ikke i nærheten av grensen nei..dessverre.. (vanlig NAN koster 114kr på Rema, syns det er dyrt og, men.. :-P )

Oi! Mente jeg ga 109 når vi brukte den, og det er vel rundt 3 mnd siden.. Har de hipp i butikken da? Den er jo veldig billig!

Skrevet

Hvilket apotek??

Skrevet

Nan Ha har nettopp gått tilbake til pappembalasje, som det er 200 gram mer i enn i blekkboksene. Derfor kan prisene variere fra apotek til apotek.

Skrevet

Er pappesken jeg har ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...