papayaa Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Jeg har bestemt meg for å ta fatt på kampen mot kiloene og ønsker å møte sommeren med en sprekere og slankere kropp enn hva den er i dag. For å få til dette, hadde jeg gjerne ønsket å komme i kontakt med andre som også skal endre kostholdet og trene opp kondis og styrke. Jeg har et mål om 25 kg, men ikke nødvenigvis alt til sommeren - innen 2013 hadde vært topp! Jeg har medlemskap på 3t eller så liker jeg godt å gå turer utendørs som aktivitet, evt også jogging når kondisen blir litt bedre. Hadde vært fint å kunne trent litt og delt nyttige erfaringer i forhold til kosthold og motivasjon med en som deler samme situasjon som meg. Jeg er forresten en jente på 24 år :-)
kath28 Skrevet 1. mars 2013 #2 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har bestemt meg for å ta fatt på kampen mot kiloene og ønsker å møte sommeren med en sprekere og slankere kropp enn hva den er i dag. For å få til dette, hadde jeg gjerne ønsket å komme i kontakt med andre som også skal endre kostholdet og trene opp kondis og styrke. Jeg har et mål om 25 kg, men ikke nødvenigvis alt til sommeren - innen 2013 hadde vært topp! Jeg har medlemskap på 3t eller så liker jeg godt å gå turer utendørs som aktivitet, evt også jogging når kondisen blir litt bedre. Hadde vært fint å kunne trent litt og delt nyttige erfaringer i forhold til kosthold og motivasjon med en som deler samme situasjon som meg. Jeg er forresten en jente på 24 år :-) Hei! Jeg leste innlegget ditt, i forbindelse med et google søk på jakt etter litt motivasjon. Tenkte jeg måtte svare deg, i og med at jeg er i en lignende situasjon Jeg trenger nemmelig motivasjon og ny giv til å komme igang med de siste kiloene. Jeg trente også på 3t (du kan lese om meg og zumba, og livsstilsendring i høstnummeret 2012) men jeg måtte desverre avslutte medlemsskapet for en tid siden på grunn av en litt strammere økonomi. Så nå er jeg på jakt etter muligheter til å være i aktivitet på. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker enda, men det er jo alltids lettere å gjøre det sammen med noen Så hvis du har lyst, så er jeg gjerne med på veien!
papayaa Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2013 Hei, så hyggelig at du ta kontakt! Jeg vil gjerne ha følge med deg på veien :-) Jeg synes det er vanskelig å holde motivasjonen oppe, og det hadde vært veldig fint å ha noen å dele ting med. Bor du i Trondheim? :-)
kath28 Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Så koselig da Jeg også kjenner litt på det nå. Motivasjon er mangelvare, hehe! Jeg bor i trondheim ja Endret 5. mars 2013 av kath28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå