Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med at håret mitt deler seg i tuppene. Noen som har en god hårkur som ikke alt for dyr å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

kommer litt an på hva som er for dyrt :) hva er maxpris?

Skrevet

Fructis Force Anti Split Ends kan du jo prøve.

Den er ikke dyr og jeg har vært veldig fornøyd med den. Skal ikke skylles ut, synes den gjør tuppene mine fine.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg liker Redken All Soft Heavy Cream. Drøy og lukter veldig godt! Og gjør håret mykt, selvsagt.

Skrevet

K-pak reconstruction. Ca 150 kr. Hjelper bra på mitt hår.

Skrevet

Jeg har Schwarzkopf Split Ends. Veldig drøy, bruker bare bittelitt hver dag. Funker veldig bra på mitt hår.

Gjest the imp
Skrevet

Jeg synes en annen av kurene fra Joico er god. Hadde jeg bare husket hva den het..... Joico Intensive Moisture Treatment var det. Den er flott hvis håret bare er litt slitt, K-pak kan fort bli litt tung og gjøre håret fett med mindre det er svært slitt og tørt. Intensive Moisture Treatment koster vel rundt 130-150 kr så vidt jeg husker.

Vackraflickan: hvor finner du K-pak til 150 kr? på Lookfantastic? Hos frisøren min koster den nemlig 239 kr, noe annet sted jeg kan får den billigere?

Ellers er Kerastase anti-usure god. Denne koster vel også rundt 150 kr tror jeg, husker ikke nøyaktig pris.

Skrevet

jo når det gjelder maxpris så ligger den på rundt 300. I allefall ikke mer enn 300,- Noen fler som kan anbefalle noen? Gjerne hvor de er å få kjøpt også

Skrevet

Da vil jeg anbefale Wella SP serien, kjøp på Lookfantastic

Gjest Myumi
Skrevet
nettadresse?

www.lookfantastic.com

Litt forundret over at du ikke har hørt om denne butikken før nå, helt siden den ble kjent på Kg for over ett år siden har den blitt diskutert daglig.

Skrevet

har vel fått det med meg da men jeg er ikke så mye inne i det her da

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis håret allerede har delt seg, er det for sent :( Da er klipp eneste løsning. Selv liker jeg Anti-Usure fra Kerastase Resistance, som er en slags hurtigkur. Ved regelmessig bruk viser den virkelige resultater for håret mitt.

For tiden har jeg Joico K-Pac reconstructor, men den lukter så intenst banan at jeg ikke kommer til å kjøpe den på nytt.

Skrevet

Var innom en frisør i oslo for å få råd og ho hadde en olje som reparerte håret som allerede var splittet også. Synes det hørte veldig rart ut jeg da men..

Er dollaren på ca 7 kr nå?

Gjest Myumi
Skrevet

På LF handler du i Britiske Pund. Ett pund ligger på ca. 12 kroner nå.

Gjest Ethereal
Skrevet

Ang. Redken-pakken: IKKE kjøp den! Jeg har disse produktene, og hater dem. De gjør håret matt og ekkelt. Det eneste positive er at de lukter godt. Jeg har knapt brukt dem i tre uker, men vurderer å kjøpe noe annet i stedet (Sebastian).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...