Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bedratt.
Skrevet

Det har gått en god stund siden kvinnen jeg elsket over alt. mamman til mine kjære barn ser på meg med et iskaldt blikk,det er noe hun må si meg, hun har mistet sine kjærestefølelser å trenger tid for seg selv. HJELPE meg tenker jeg hva med barna,økonomien,familien,hva med alt som er jobbet knallhart for å oppnå gjennom mange år.Mine tanker går hvordan kunne dette skje hun har jo alderi for meg fortalt noe er veldig galt i vårt forhold.Økonomien er god, vi har sex ,o,s,v. I rein fortvilelse går jeg løs med alle middler for finne ut om det har vært andre inne i bildet. Å det viser seg at hun har tatt for seg med en iver som man ikke kunne tro var mulig.Igjen sitter en usedvanlig bitter mann å pappa, som alltid har sett på utroskap som det styggeste man kan gjøre mot sin partner ja faktisk mot hele familien sin.Barna lurer nok på hvor det blei av den glade pappaen med tro å håp for fremtiden,Jeg lurer på om de burde vite den hele å fulle sannhet om sin mor,Da ville det nok være lettere å forstå at pappa er knust.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vondt av deg men for all del ikke fortell til barna at de har en hore av en mor,det kommer ikke noe godt ut av det.

Anonym poster: c6c52416405368dbf92c190e0dc8ad77

Skrevet

Ikke fortell det til barna!

Å gjøre noe sånt er utrolig egoistisk av deg og vil ødelegge barnas forhold til mor i lang tid. Selv om hun har vært utro mot deg så fortjener hun ikke å få ødelagt forholdet til barna sine.

Jeg har lite respekt for foreldre som blander barna opp i sine problemer og dermed tvinger dem til å velge side. Barn sliter ikke først og fremst pga at foreldrene går fra hverandre, men fordi de ikke klarer å samarbeide i ettertid og snakker dritt om hverandre. Uansett hva hun har gjort så er det beste for barna at dere klarer å være relativt gode venner, og samarbeide om barna. Og det er det som er best for barna som burde være viktig for deg her, ikke å hevne deg.

• Liker 2
Skrevet

Barna finner ut av det selv. De kan tenke selv.

Våre barn var bekymret da det hele tiden var en mann i huset her, når jeg jobbet natteskift.

Da var den ene gutten 10 år, når han spurte om mamma skulle gifte seg med XXXX.

Så vær ærlig overfor dine barn.

Mor til barnene våres har fått en sykdom etter sidespranget som viser veldigt godt igjen på kroppen.

Og barnene våre har jo hatt om SOS. Og de kan tenke selv.

Hvor gamle er barnene deres ?.

Skrevet

Jeg er helt uenig med Gjest over.

Jeg fikk vite at min far var utro (notorisk), og det ødela helt mitt syn på han. Hadde jeg fått vite det i voksen alder hadde det vært noe annet. Men jeg var vel 8-10 år, og har aldri hatt et godt forhold til han etter det.

Heldigvis prøvde min mor å skjerme meg fra hvordan min far hadde behandlet henne (var ikke bare utroskap, var mishandling osv. i tillegg), og det beundrer jeg henne for i dag.

Anonym poster: 9759e4afcbad78aa78e1ed5e51ac1e55

• Liker 1
Skrevet

Kjære ts !

Jeg har vært gjennom det du går gjennom nå . Dette er en lang prosess , som kan ta år .

Men du er selv ansvarlig for dine følelser . Du må nesten bare ta deg i nakken , og bestemme deg for at dette klarer du . Vær glad for at du har avslørt henne . Jobb deg opp , og finn ny mening med livet . begynn å trene etc .

Barna må skånes så langt det lar seg gjøre . De skjønner nok endel , eller vil gjøre det etterhvert . Men barna trenger ikke en bitter og deprimert far og et dårlig forhold til sin mor . Ikke fortell barna noe stygt om deres mor , det gjør deg ikke bedre .

Lykke til og klem , du har en lang vei , men dette klarer du .

Skrevet

Jeg er helt uenig med Gjest over.

Jeg fikk vite at min far var utro (notorisk), og det ødela helt mitt syn på han. Hadde jeg fått vite det i voksen alder hadde det vært noe annet. Men jeg var vel 8-10 år, og har aldri hatt et godt forhold til han etter det.

Heldigvis prøvde min mor å skjerme meg fra hvordan min far hadde behandlet henne (var ikke bare utroskap, var mishandling osv. i tillegg), og det beundrer jeg henne for i dag.

Anonym poster: 9759e4afcbad78aa78e1ed5e51ac1e55

I utgangspunktet ville det virke riktig å skjule ting, men når ungene lurer på hvorfor det sover fremmende over når far eller mor er på jobb om natten, da ?.

Å skåne barna er viktig, men når det da er slikt at veldig mange barn er meget opplyst om ting som skjer, så er det ikke bare bare å feie det under teppet.

Hos oss er det så ille at ungene ikke trives med mor på samme måte som før. Det viser de med sinne og avvsining til mor og til meg som jobbet natt i mange år.

Ungene mener at mor aldri skulle ha dratt han inn i huset og at jeg ikke skulle ha jobbet natt.

Ungene ser helt klart tegn på kroppen til mor etter hennes sidesprang. Det er en stygg SOS.

Og ungene får høre det på bygda at mor har hatt han inne hos oss og at det har skjedd ting.

XXXX har flere barn og er i ett meget åpent forhold og for våre barn er det meget utrivelig å høre sladderen.

Så hva er best ? sannheten eller ?.

Skrevet

I utgangspunktet ville det virke riktig å skjule ting, men når ungene lurer på hvorfor det sover fremmende over når far eller mor er på jobb om natten, da ?.

Å skåne barna er viktig, men når det da er slikt at veldig mange barn er meget opplyst om ting som skjer, så er det ikke bare bare å feie det under teppet.

Hos oss er det så ille at ungene ikke trives med mor på samme måte som før. Det viser de med sinne og avvsining til mor og til meg som jobbet natt i mange år.

Ungene mener at mor aldri skulle ha dratt han inn i huset og at jeg ikke skulle ha jobbet natt.

Ungene ser helt klart tegn på kroppen til mor etter hennes sidesprang. Det er en stygg SOS.

Og ungene får høre det på bygda at mor har hatt han inne hos oss og at det har skjedd ting.

XXXX har flere barn og er i ett meget åpent forhold og for våre barn er det meget utrivelig å høre sladderen.

Så hva er best ? sannheten eller ?.

Hvilken SOS er det som vises så godt på kroppen, som barna ser og gjenkjenner?

Skrevet

Hva mener du med at det er tegn på kroppen?

Anonym poster: bf7c5b9aa71c4cfd002af34c4babf5ef

Skrevet

Herpes er den SOS som jeg snakker om, masse stygge utslett som er meget synlige.

Og alle barna har hatt om SOS på skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...