Gå til innhold

Solkrem i ansiktet, over eller under?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal bruke solkrem i ansiktet, skal jeg bruke det over eller under fuktighetskremen da?

Anonym poster: b3128286f88f040820ba53e05678d219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Professoren her er fanatisk solkrembruker. Hun bruker det over, sånn at fuktighetskremen får trukket inn først :)

Skrevet

Professoren her er fanatisk solkrembruker. Hun bruker det over, sånn at fuktighetskremen får trukket inn først :)

ok, takk skal du ha:) da stoler jeg på at du kan sakene dine, og så gjør jeg som deg:)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Når jeg skal bruke solkrem i ansiktet, skal jeg bruke det over eller under fuktighetskremen da?

ganske sikker på at det er under
Skrevet

Jeg tar på fuktighetskrem først som jeg lar tekke litt inn, SÅ solkrem. :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg tar på fuktighetskrem først som jeg lar tekke litt inn, SÅ solkrem. :)

men på vinteren har man jo solkrem under slik at den kan trekke inn, så kuldekrem over... Er det jeg gjør
Skrevet

ok, takk skal du ha:) da stoler jeg på at du kan sakene dine, og så gjør jeg som deg:)

Jeg kan sakene mine, ja :) Ser noen kommenterer om vinteren. Jeg bruker vanlig fuktighetskrem (noen ganger fetere om vinteren, andre ganger ikke), og så solkrem over. Bare husk å ikke gå ut døra med en gang rett etter du har tatt det på på veldig kalde dager, slik at vannet rekker å fordampe. Jeg vil helst ha fuktighetskrem under, ikke alltid solkrem gir nok. Hvis du vil bruke kuldekrem kan du jo det, men jeg gjør det ikke, for meg holder det med litt fetere krem. Synes ikke det trengs med mindre man skal være lenge ute i fryktelig kaldt vær. Solkremen er jo ofte litt fet i seg selv også, kuldekrem kan fort bli overflødig.

Skrevet

Hva med solkremen fra Decleor, for ansikt? Burde man ha fuktighetskrem under den, eller holder å bruke den solkremen som fuktighetskrem og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...