AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=3qm8oUXvIE0 Til alle dere stakkarer som tror at det er kvinner i den 3. verden som er de undertrykte. Her blir dere avslørt til de grader. Hva tenker du nå? Anonym poster: e1faac7a6c3e4c88e60663352cfc3803
Sugerøret Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 jeg tror du sliter,stakkars Samt jeg synes han i videoen sliter også.. 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 jeg tror du sliter,stakkars Samt jeg synes han i videoen sliter også.. fordømmende feminist Anonym poster: e1faac7a6c3e4c88e60663352cfc3803
Sugerøret Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 hahhaha fordømmende feminist Anonym poster: e1faac7a6c3e4c88e60663352cfc3803 ahhaha den der kom ikke som en bombe. Har'u mannemensen eller?
Gjest gnækvåg Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Har selv påpekt det der. Femnazier har en tendens til å anta at "hvite" (som egentlig ikke er det godt begrep for rase, som betyr genetisk distinkt populasjon) alltid har vært og er overlegne 'svarte' folk, noe som ikke stemmer, hverken i nåtid eller historisk. Svarte konger holdt hvite som slaver, og når det kommer til den feministiske teorien om hvit mannlig privilegium så vil jeg påpeke at den første registrerte heksebrenninga i Norge ble utført på en mann. Det hører med til historien at de medvirkende mente at menn ikke kunne holde på med Seid, som var ansett som noe kvinner syslet med. Sjamanisme var ansett som den mannlige versjonen av trolldom/magi. Menn kunne heller ikke gifte seg ut av trelldom, noe kvinner kunne og sagaene forteller også om menn som blir presset av kvinner til å utføre massedrap for æren sin skyld. For det andre så kan man trygt si at slaveriet (der svarte ble kjøpt i afrika og tatt med til amerika der det var en rasistisk lovgivning) i amerika var annerledes enn slaveriet i f.eks de tyske og de russiske konsentrasjonsleirene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå