Gå til innhold

Ønsker å fri til han - gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å fri til kjæresten min om ikke altfor lenge. Jeg har veldig lyst til å gi han noe når jeg frir, bare for at han skal ha et minne fra dette. Jeg er student og har dårlig råd, så det må være billig, og skal jeg bestille fra utlandet vil jeg gjerne at det kommer under tollgrensa.

Noen som har forslag? Jeg har sittet på etsy.com i en time nå uten å bli klokere. :ler: Jeg synes at mange av treringene de har er nydelige, men det er umulig for meg å vite størrelsen. Tenkte å kanskje kjøpe en lærsnor som ringen eventuelt kan henge i hvis han vil bruke det som smykke, men jeg vet ikke... Føler det blir litt rart.

Klokke er for dyrt. Mansjettknapper er ikke helt hans stil.

Noen forslag? Både kreative, spenstige og "kjedelige" forslag tas imot med stor takk. :)

Anonym poster: f3bb25588880db70b24a27d4eb6f29bd

Videoannonse
Annonse
Gjest Skjæra
Skrevet

Leser han? I så fall kan du gi han yndlingsboken hans med ett lite kjærlighetsdikt i permen :rodmer:

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke komme på hvilken bok jeg i så fall skal gi. Han leser mye, men kjøper det han har lyst på lenge før jeg vet hva han vil ha.

Men et fint forslag! :)

Skrevet

Når jeg tenker meg om kunne kanskje en fotobok med kjærlighet som tema vært noe? Ser at National Geographic har en, og han er veldig interessert i foto...

TS

Skrevet

Hva med å få trykket opp et lite hefte med bilder fra deres tid sammen, og skrive et frieri på siste side?

• Liker 3
Skrevet

Takk for forslagene. Tror jeg dropper bok av noe slag, det blir litt upersonlig, og fotobok har jeg ikke anledning til å lage tidsnok.

Veldig fint forslag, skal tenke på det. :)

Har ellers funnet noen smykker på nett, der anhenget er en puslebrikke (og jeg kan da kjøpe en til hver av oss, med brikker som passer sammen). Hva tenker dere om det? Det må ikke være noe han ønsker å bruke hver dag (han bruker gjerne nye smykker en lang periode, og så glemmer han de), jeg tenker at det bare er fint å ha noe som han/vi kan ta frem om ørten år og mimre tilbake til...

Uff, det ble plutselig skummelt dette, nå når jeg faktisk diskuterer planene mine med noen andre... :ler:

Skrevet

Jeg synes trering-forslaget ditt var fint jeg, kan du ikke måle fingeren hans mens han sover eller noe sånt? :D

Skrevet

Jeg synes trering-forslaget ditt var fint jeg, kan du ikke måle fingeren hans mens han sover eller noe sånt? :D

Haha, om jeg prøver på det kommer han garantert til å skjønne hva som er på gang! Så jeg har nok gitt opp den tanken.

Skrevet

Takk for forslagene. Tror jeg dropper bok av noe slag, det blir litt upersonlig, og fotobok har jeg ikke anledning til å lage tidsnok.

Veldig fint forslag, skal tenke på det. :)

Har ellers funnet noen smykker på nett, der anhenget er en puslebrikke (og jeg kan da kjøpe en til hver av oss, med brikker som passer sammen). Hva tenker dere om det? Det må ikke være noe han ønsker å bruke hver dag (han bruker gjerne nye smykker en lang periode, og så glemmer han de), jeg tenker at det bare er fint å ha noe som han/vi kan ta frem om ørten år og mimre tilbake til...

Uff, det ble plutselig skummelt dette, nå når jeg faktisk diskuterer planene mine med noen andre... :ler:

Hvor gamle er dere egentlig. Du høres ut som en ung, naiv og forelsket liten pike.

Anonym poster: 0db9de16ff7942e53cce650a6e1a16f9

Gjest oreokaka
Skrevet

Foreslår at du frir til han med en pokemon hvor det står "I CHOOSE YOU" på en lapp inni. Drittkult.

• Liker 3
Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig. Du høres ut som en ung, naiv og forelsket liten pike.

Hæ? Og det på grunnlag av hva? Du kan gjerne begrunne påstandene dine.

Forelsket? Ja, absolutt! ;)

Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe forlovelsesringer da?

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Og det på grunnlag av hva? Du kan gjerne begrunne påstandene dine.

Forelsket? Ja, absolutt! ;)

Dette:

Har ellers funnet noen smykker på nett, der anhenget er en puslebrikke (og jeg kan da kjøpe en til hver av oss, med brikker som passer sammen).

Ingen voksne ville funnet på å kjøpe noe sånn, og tro at mannen har lyst til å gå med det ;)

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe forlovelsesringer da?

Har som sagt ikke råd til det (alene), og synes det er bedre om vi velger noe sammen.

Skrevet

Dette:

Har ellers funnet noen smykker på nett, der anhenget er en puslebrikke (og jeg kan da kjøpe en til hver av oss, med brikker som passer sammen).

Ingen voksne ville funnet på å kjøpe noe sånn, og tro at mannen har lyst til å gå med det ;)

Jaja, da får jeg være unntaket da. Beklager så meget om det plager deg. ;)

Skrevet

Dette:

Men siden du tydeligvis synes det var et dårlig forslag - har du noen andre forslag? :)

Setter forøvrig pris på ærlige tilbakemeldinger av den direkte typen ("det synes jeg var en dårlig ide fordi blablabla") i stedetfor å få slengt ut personkarakteristikker fra nå av.

Skrevet

Hvor gamle er dere, TS? Det kan være relevant for forslagene, en på tjue har litt andre prioriteringer og ønsker enn en på trettifem :)

Anonym poster: f32152a28e1bc3a5b767229b813b2f70

Skrevet

Har dere egentlig råd til å gifte dere? Hva med innrammet minibilde av to ringer i? Så frir du med det?

Anonym poster: c48bceb04ed02e07557ef9d261171524

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Dette:

Wow. Det der tror jeg du kan bite i deg først som sist. Jeg er ganske sikker på at du ikke vet med sikkerhet hva hver eneste voksen person i verden kunne finne på å gjøre ;) Det finnes mange voksne her ute i den store vide verden, som klarer å ikke være selvhøytidelige, og som tør å være lekne og barnslige - selv om man nærmer seg 40! ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...