Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på et veldig hyggelig nachspiel i helgen, hvor jeg hadde det utrolig koselig med en gutt. Vi hadde sex, men lå og snakket leeenge både før og etter akten. Han dro tidlig neste morgen, og sa at jeg gjerne måtte bli til han kom tilbake. Men jeg dro ganske fort, var redd det bare var noe han sa for å være hyggelig.

Nå angrer jeg veldig på at jeg dro såpass fort. Vi er venner på facebook, og jeg vil gjerne ta kontakt. Men jeg ANER virkelig ikke hva jeg skal si, er redd det blir kjempekleint. Noen tips til en rådvill ung pike? :vetikke:

Anonym poster: 544a9845289f9e5f489ba98c8a2dd221

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Hva med å begynne med takk for sist?

Skrevet

Eller å høre med han hvordan formen er etter helga?

Skrevet

Eller bare vente litt:)

Skrevet

Han hadde vel ikke sagt at du skulle bli hvis han ikke ville? Mulig han tenker nå at du ikke er interessert fordi du ikke ble..

Skrevet

Tror jeg personlig ville satt pris på at du var ærlig. Hvis jeg var gutten i situasjonen og sa at du kunne bli til jeg kom tilbake, hadde jeg nok ment det og trolig håpet du ville bli. Høres ikke helt ut som noe man sier bare for å være grei. Men du dro, du.

Kanskje du kunne sendt han en melding på Facebook og sagt at du ikke helt skjønte om han virkelig mente det han sa, og at du tenkte det var bedre å komme deg av gårde enn å dumme deg ut? Så eventuelt se an svaret hans og ta det derfra.

PS: Jeg har null erfaring med ONS, så ta tankene mine med ei klype salt.

PPS: Oppdateringer, vær så snill!

Skrevet

Hva med å begynne med takk for sist?

Sier meg enig i denne. Takk for sist, med en smilefjes. Så åpner du opp for kommunikasjon hvis han er interessert.

Anonym poster: 92caf38008c3bbe442b20cef3f6f06ac

• Liker 1
Skrevet

Det mange forhold som har blitt til etter et ONS. Bare ingen tørr si det.

Takk for sist hvordan har du det ville jeg sagt.

Skrevet

Heihei! Ts her :)

Tok mot til meg og fulgte Violettas enkle råd om å bare si takk for sist. Vi pratet sammen i mange timer på facebook igår, og han sa han ble skuffet over at jeg ikke var der når han kom tilbake. Forklarte hvorfor jeg dro, og det virket som han skjønte det ganske godt. Får se om det blir noe mer, han er hvertfall en super gutt! Det eneste som er litt dumt er at han virker ganske sjenert og utilpass, nå som alkoholen er ute av bildet (og kroppen). Klarer liksom ikke helt å se om han interessert i å treffes igjen, når han er sånn som han er nå, om dere skjønner?

Anonym poster: 544a9845289f9e5f489ba98c8a2dd221

• Liker 1
Skrevet

Kan jo hende han bare er dårlig til å chatte.. Men så bra. Bare ta det med ro, du.. og evt. foreslå noe etterhvert. Hinte kan man jo alltid også gjøre ;)

Gjest Violetta
Skrevet

De fleste blir vel litt mer sjenert når de ikke har alkohol i kroppen. Gi det en sjanse og ikke analyser for mye. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...