Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer det nok bare ett deprimerende innlegg, setter pris på de som gidder å lese og komme med råd for det trenger jeg virkelig nå....

For 8 måneder siden traff jeg en gutt som jeg falt skikkelig for, vi ble begge forelsket og innledet ett forhold ganske kjappt. Jeg har ikke mange forhold bak meg, veldig få seriøse forhold. Men jeg har aldri noen sinne følt noe så sterkt for ett annet menneske før. Vi har hatt det veldig fint sammen, og jeg som sliter med å bli trygge på folk og sjeldent slipper mennekser tett innpå meg følte meg veldig trygg på han her.

Men vi har også hatt det ganske vondt, begge to er ganske sjalu av seg så vi har hatt ufattelige krangler og diskusjoner om dette, det har vært veldig vondt og jeg følte at han på en måte har trykket meg ned, vi har holdt på me dette nå i 8 måneder og jeg er psykisk sliten av dette. Han har også ett alkohol problem, han klarer ikke holde seg vekke fra alkoholen. Jeg har bare prøvd å hjelpe han, jeg kuttet ut all alkohol selv og sluttet å gå ut med mine venniner kun fordi jeg ville hjelpe han. Men det hjalp ikke, ingenting hjalp, tilog med når jeg sa at han kommer til å miste meg om han ikke slutter å drikke. Vi har gjort det slutt en del ganger pga krangel men jeg har alltid tatt han tilbake. Har nå innsett at jeg ikke klarer mer, jeg er så sliten av alt og føler meg helt på bunn, så jeg gjorde det slutt med han for 2 dager siden, dette var ikke noe lett valg i det hele tatt, det gjør så vondt!! For jeg er så glad i han.... Han har ringt meg og sendt meg masse meldinger om at jeg må ta han tilbake å han griner i telefonen når han ringer meg, jeg klarer ikke la vær å svare når han ringer. Han sier også at han kan begynne å gå i terapi for å få hjelp for alkohol problemet, men jeg klarer bare ikke tro på det for har hørt det så mange ganger før...

Jeg klarer bare ikke helt forstå hvordan jeg skal kunne klare å komme meg videre å virkelig gi han opp helt, jeg tenker konstant på hva han gjør, ser han for meg med ei annen jente å den følelsen der er så vond. Lurer på hva han tenker, osv.

Om det er noen andre her så har hatt samme problemet eller kan komme med råd på hvordan jeg kan klare å gå videre så setter jeg stor pris på det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier du: nå ble jeg glad, hvis du begynner i terapi og kan vise meg at du klarer deg uten alkohol/kan kontrollere alkoholen, kan det hende vi kan bli sammen igjen. Jeg ønsker det, men jeg kan ikke slik det er nå.

Altså: han må bevise for deg at han kan endre seg FØR dere blir sammen igjen.

Og ingen tror de vil klare seg uten kjæresten sin, før de plutselig en dag gjør det:-)

Anonym poster: ee136f7a29e75c8c1291be742b19772d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...