Gå til innhold

Nettbutikk som selger klær og sånt.....?

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Hei.

er det noen som kan anbefale noen gode nettbutikker som selger klær til en rimelig peng med god utvalg av klær? Som samtidig har lav frakt?

Noen som har bestilt klær og sånt fra victorias secret? har fortsått det sånn at utenlandske kunder ikke kan benytte seg av tilbudene deres. hva var deres erfaring med klær og frakt og sånt derfra?

koz :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg bestilte på Hennes og Mauritz for ei tid sidan. Der har dei ganske mykje, og på nettsidene ligg det ofte spesielle tilbod og sånt. Leveringstida på dei enkelte varene får du sjå når du legg varene i handlekorga, og frakta var ikkje så dyr...

Men veit ikkje om det var dette du tenkte på?

Skrevet

Startsiden har en god samling. Her finner du en genrell index, men du kan klikke deg videre inn på f.eks dameklær.

Lenger ned på siden til høyre finner du en "mer-knapp".

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Til Pip: Jeg har bestilt fra H&M 2 ganger...var ikke så veldig fornøyd....jeg synes ikke H&M Rowells er noe bra. Det går an å kjøpe H&M Rowlles klær, som er ute av mote på Strømmen storsenter. Der har de en del rowlles varer til en billig peng..alt fra 10 til 200 kr......

Takk for tipsene. Men hvis dere vet om noen internasjonale sider så sleng det på her...hadde vært koz det...Det finnes ikke noen internasjonale nettbutikker så har gratis frakt, sånn a la strawberrynet? Det hadde vært kult assa... :ler:

Butterflygirl :P

Gjest Anonymous
Skrevet

www.freemansinternational.com

www.gojane.com

www.fcukbymail.com

www.victoriassecret.com

www.asos.com

www.josefssons.no

www.babyphat.com

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Til Saga: jeg har sjekka ut de andre trådene som er blitt skrevet om nettbutikker og sånt, men jeg tenkte at kanskje det er noen som har oppdaget flere butikker som de kanskje ville dele med andre. Skjønner at noen er kanskje lei av det samme temaet. Men nå er jeg temmelig lei av klærne i norge. skulle gjerne ha eid noe litt annerledes. men så er jeg ikke så rik heller. så vil ha noe mer å gå på enn de få nettbutikkene jeg vet om.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men er det ikke toll på klær og slikt når man bestiller fra utlandet?

Forresten, finnes det butikker på nettet som selger diesel jeans?

Gjest Maetzii ii
Skrevet

www.hm.com

www.ellos.no

www.catalog.no

www.sparkjop.no

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som har bestilt noe far catalogue.no?? De hadde noen kule sko der.

Ja, det er toll på varer man kjøper fra utlandet. du må betale toll for varer +frakt som overstiger 200kr til 1000kr.

Gjest seroxata
Skrevet
Til Pip: Jeg har bestilt fra H&M 2 ganger...var ikke så veldig fornøyd....jeg synes ikke H&M Rowells er noe bra. Det går an å kjøpe H&M Rowlles klær, som er ute av mote på Strømmen storsenter. Der har de en del rowlles varer til en billig peng..alt fra 10 til 200 kr......

Takk for tipsene. Men hvis dere vet om noen internasjonale sider så sleng det på her...hadde vært koz det...Det finnes ikke noen internasjonale nettbutikker så har gratis frakt, sånn a la strawberrynet? Det hadde vært kult assa... :ler:

Butterflygirl :P

Er det noen spesiell klesstil du er ute etter? Jeg har en bra samling med goth/metal/fetish butikker jeg pleier å kjøpe tøy fra...

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg er stor fan av jeans og nike sko. men jeg liker også veldig godt sånne stive, fin bukser og boots. jeg liker veldig godt klær fra victorias secret, vero moda og mango.

noen som har bestilt fra victorias secret? er litt skeptisk med å bestille fra utlandet...det er litt annerledes med størrelser og sån. og det er så mye mas med bytting og retur og sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...