Gå til innhold

Gi meg styrke nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg spørre en jeg styrer med om hva han tror kan skje mellom oss, og jeg døøøør kjenner jeg. Jeg er livredd for at han skal si at det ikke kommer til å skje noe mer mellom oss.

Gi meg styrke, si at det ikke er noe verre enn å reise seg og gå videre hvis man får avslag.

Anonym poster: 6174f3cf01b1351b4bd6af7dfc0c53d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lært på den harde måten opp til flere ganger at man ikke spør menn om sånt, spesielt når man er usikker på hva svaret kan være.

Anonym poster: 500a45ef9f3432d47002ad97bade761e

• Liker 2
Skrevet

Wææ, jeg er akkurat der du er! Holder litt på med en fyr, men får meg ikke til å spørre om hva han tenker om oss. Redd for å ødelegge alt! Vi har aldri snakket om det, har det bare gøy sammen.

Få høre hvordan det går for deg da ;)

Og JA, selvfølgelig kommer du til å komme deg videre uten for mye heartache dersom det skulle vise seg at han ikke er interessert! (må trøste meg selv med det ihvertfall) ;)

Anonym poster: d4eb10d1103d43d47cc25671cb6b5d7e

Skrevet

Wææ, jeg er akkurat der du er! Holder litt på med en fyr, men får meg ikke til å spørre om hva han tenker om oss. Redd for å ødelegge alt! Vi har aldri snakket om det, har det bare gøy sammen.

Få høre hvordan det går for deg da ;)

Og JA, selvfølgelig kommer du til å komme deg videre uten for mye heartache dersom det skulle vise seg at han ikke er interessert! (må trøste meg selv med det ihvertfall) ;)

Hvorfor har dere kvinner en trang til å definere ting, har dere det gøy sammen så kos dere? Ting vil utvikle seg naturlig om det blir noe mer.

Anonym poster: 38113d1f1365482e89ffe9e68e57640d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har dere kvinner en trang til å definere ting, har dere det gøy sammen så kos dere? Ting vil utvikle seg naturlig om det blir noe mer.

Grunnen til at jeg vil vite er at det er stor avstand mellom oss, og jeg vil vite om jeg har noe å glede meg til neste gang vi sees, eller om man skal gå videre :)

• Liker 2
Skrevet

Å her har du menns tankegang, som jeg har brent meg helt jævlig på. Så vær sikker i din sak ;)

Skrevet

Grunnen til at jeg vil vite er at det er stor avstand mellom oss, og jeg vil vite om jeg har noe å glede meg til neste gang vi sees, eller om man skal gå videre :)

Word! Min bor også et stykke unna, og vil ikke bruke tid og energi, planlegge, omrokkere og reise dersom det ikke er noe der..

Skrevet

Å her har du menns tankegang, som jeg har brent meg helt jævlig på. Så vær sikker i din sak ;)

herregud, det er jo sånn tankegang som gjør at vi må lyve og playe dere....Dere kan ha sex med en fyr, gå på date med en fyr og kose dere gløgg ihjel, men dere er faen ikke fornøyd før dere får forholdsstatus på fb....som om det gjør noen forskjell. lamers.

Anonym poster: 4b0edc751184844d40ba52968261c3f8

Skrevet

herregud, det er jo sånn tankegang som gjør at vi må lyve og playe dere....Dere kan ha sex med en fyr, gå på date med en fyr og kose dere gløgg ihjel, men dere er faen ikke fornøyd før dere får forholdsstatus på fb....som om det gjør noen forskjell. lamers.

Anonym poster: 4b0edc751184844d40ba52968261c3f8

Det er en ganske stor forskjell ja

Skrevet

Kjedelig å "kose seg" i 3 år da, for så å finne ut at han ikke ønsker seg noe mer. Nei få det ut på banen ganske tidlig så slipper man å bli såret.

Anonym poster: 187010f9e8f8874e4ac5e63b6cde2107

• Liker 4
Skrevet

Jeg forstår veldig godt behovet for å vite om den andre føler noe mer enn bare lyst når man tross alt bruker tid av livet på personen. Det er noe annet hvis man ikke har behov for et seriøst forhold, men hvis man er ute etter en kjæreste bør man vite at den andre er ute etter det samme.

Synes du er tøff som tar praten! Lykke til! Krysser fingrene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så stolt av at jeg turte at uansett utfall så hadde jeg blitt fornøyd :) Det blir nok ikke noe mellom oss, det blir veldig vanskelig egentlig pga hvordan vi ønsker å leve livet. Begge har store planer for i år, men uansett stoltheten overskygger nederlaget lett :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg er så stolt av at jeg turte at uansett utfall så hadde jeg blitt fornøyd :) Det blir nok ikke noe mellom oss, det blir veldig vanskelig egentlig pga hvordan vi ønsker å leve livet. Begge har store planer for i år, men uansett stoltheten overskygger nederlaget lett :)

Så bra å vite, så slipper du å gå å lure og bruke mer tid på det! Skal se det dukker opp en som passer for deg snart :)

Skrevet (endret)

jeg synes du skal ta mot til deg å spørre ja. Det er tre alternativer slik jeg ser det.

du får en på trynet, og du vil fint klare å reise deg etterpå.

du blir positivt overasket og ting blomstrer

du får en vaklende usikker sak du må hanskes med.

når det kommer til dette er det faktisk best å vite.

lykke til :)

så var det å lese mer enn bare det første innlegget da ...

vel bra du turde. den rette for deg dukker opp helt plutselig :)

lykke til :)

Endret av Sueno
Gjest Katten.
Skrevet

Ugh, kjenner angsten kommer bare ved å tenke på situasjonen. Et slikt spørsmål ville faktisk lagt en demper på følelsene mine.

Slapp av, nyt det gode og la ting utvikle seg naturlig.

Jeg vet ikke hvordan følelsene mine er om tre måneder, og jeg vil heller ikke tenke på det. Har vi det bra her og nå, er det det jeg vil fokusere på. Pleie de gode følelsene og se hvor de tar oss.

Skrevet

Ugh, kjenner angsten kommer bare ved å tenke på situasjonen. Et slikt spørsmål ville faktisk lagt en demper på følelsene mine.

Jeg vet ikke hvordan følelsene mine er om tre måneder, og jeg vil heller ikke tenke på det. Har vi det bra her og nå, er det det jeg vil fokusere på. Pleie de gode følelsene og se hvor de tar oss.

Men man kommer til et punkt hvor man kjenner at det man får ut av forholdet ikke er nok, selv om man har mange gode stunder. Da er det ikke noe vits å bruke mere tid på det.

Gjest Katten.
Skrevet

Men man kommer til et punkt hvor man kjenner at det man får ut av forholdet ikke er nok, selv om man har mange gode stunder. Da er det ikke noe vits å bruke mere tid på det.

Selvfølgelig. Da var det ikke meningen at det skulle bli noe mer ut av det. Den naturlige utviklingen var at dere hadde mye moro, men så gikk hver deres vei.

Det at man slapper av og nyter nået, betyr ikke at man automatisk vil bli stormende forelsket i hverandre og leve lykke i evig tid - det betyr bare at man lever i nået.

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig. Da var det ikke meningen at det skulle bli noe mer ut av det. Den naturlige utviklingen var at dere hadde mye moro, men så gikk hver deres vei.

Det at man slapper av og nyter nået, betyr ikke at man automatisk vil bli stormende forelsket i hverandre og leve lykke i evig tid - det betyr bare at man lever i nået.

Helt enig!

Skrevet

Du er klar over at det er en irrasjonell reaksjon, og da er det faktisk mulig å kontrollere utfallet. :) Hvis du opplever det som mas, er det vel ikke verre enn å si det som du skrev i andre avsnitt? Eventuelt kan spørsmålet, eller heller måten spørsmålet bli stilt på, være en indikasjon på at man ikke er kompatible, og da er det lov å ta på hatten sin og takke for seg.

Gjest Katten.
Skrevet

Du er klar over at det er en irrasjonell reaksjon, og da er det faktisk mulig å kontrollere utfallet. :) Hvis du opplever det som mas, er det vel ikke verre enn å si det som du skrev i andre avsnitt? Eventuelt kan spørsmålet, eller heller måten spørsmålet bli stilt på, være en indikasjon på at man ikke er kompatible, og da er det lov å ta på hatten sin og takke for seg.

Siden når er følelser rasjonelle?

Jeg kontrollerer ikke hvordan jeg føler for en annen person, ved hjelp av tankene mine - det gidder jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...