Gå til innhold

Om å være kresen på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest winston
Skrevet

Fikk en aha-opplevelse i helgen, hvor jeg traff en flott mann som jeg garantert ville silt vekk på sukker/nettet. Det ble dessverre ingenting, men gjorde at jeg ikke skal være fullt så spesifikk på dustete ting som alder og høyde i min søkning videre. En liten vekker for meg iallefall. Og det var bare snakk om et par år og noen centimeter... Kanskje noe å tenke på for flere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en aha-opplevelse i helgen, hvor jeg traff en flott mann som jeg garantert ville silt vekk på sukker/nettet. Det ble dessverre ingenting, men gjorde at jeg ikke skal være fullt så spesifikk på dustete ting som alder og høyde i min søkning videre. En liten vekker for meg iallefall. Og det var bare snakk om et par år og noen centimeter... Kanskje noe å tenke på for flere.

Å treffe en mann i virkeligheten kan være en vekker, ja ;)

Anonym poster: 6d442776fe30ea04a4c0cb3f2d0d71ae

• Liker 3
Skrevet

Helt enig med deg TS! :) Jeg har sagt til meg selv "aldri en lav mann igjen, og han skal være minimum 3 år eldre enn meg!". Så traff jeg en mann i virkeligheten som kanskje er et par cm høyere enn meg (jeg er 168) og som er jevnaldrende. En helt fantastisk mann, og jeg falt pladask :rodmer:

Bastante krav er bare dumt! :)

Anonym poster: 8d8ba7149199bcf44f95d58b5730d670

• Liker 4
Skrevet

Jeg husker de kravlistene jeg startet med for 10 år siden! Og jeg burde iallefall tatt en titt på meg selv i speilet!!

Nå handler kravene om følelser, ikke noe annet!

Skrevet

Bare synd man ikke kan sile på utseende... Og antall smileys i profilen

Skrevet

Bare synd man ikke kan sile på utseende... Og antall smileys i profilen

Huff, jeg leser ikke tekster der jeg ser mange smileys og setninger som alle skutter med ...... For ikke å snakke om ,,,,, Komma? Hvorfor?

Skrevet

Den silingen går nok veldig begge veier. :P

Jeg ble silt ut en gang av en mann som mente at jeg var for høy.

(Ikke akkurat et tap, men)

Skrevet

Ånei! Ble du silt ut en gang? Dakals du! Det må ha vært skikkelig traumatisk altså, du som fortsatt går og er bitter for det.

Ja, menn er heldige de, for de blir jo aldri silt ut.

Anonym poster: 58b6581ca71d99b5ee7be46059554fdb

Skrevet

Ånei! Ble du silt ut en gang? Dakals du! Det må ha vært skikkelig traumatisk altså, du som fortsatt går og er bitter for det.

Ja, menn er heldige de, for de blir jo aldri silt ut.

Anonym poster: 58b6581ca71d99b5ee7be46059554fdb

Poenget mitt var at det går begge veier.

Kvinner blir silt ut på grunn av høyde,vekt,barn, osv på samme måte som menn.

Menn blir silt ut på basketball - kvinner blir silt ut på bilringer.

Menn blir silt ut på grunn av hårtap - kvinner blir silt ut på rynker og hengepupper.

Alder, bosted, etnisitet osv er også ofte diskvalifiserende.

Gjest test123
Skrevet

du sendte han en melding og han svarte "sorry du er for høy?"

Skrevet

du sendte han en melding og han svarte "sorry du er for høy?"

Nei. Han som tok kontakt.

Etter ca tre meldinger sa han noe slikt som at jeg var for høy for ham,

siden jeg var så-så høy og han var så-så høy (/lav)

Skrevet

Aldri skjønt meg på de med lister.

Jeg må like utseende og trives i selskapet hans, utover det så gir jeg faen i hvor høy han er, hvilken jobb han har om han i det heletatt har en.

Føles det rett, så føles det rett, uansett om han liker "foppball" eller hekler.

Anonym poster: 8ed6912647d2157809a6fece2969193f

Skrevet

Aldri skjønt meg på de med lister.

Jeg må like utseende og trives i selskapet hans, utover det så gir jeg faen i hvor høy han er, hvilken jobb han har om han i det heletatt har en.

Føles det rett, så føles det rett, uansett om han liker "foppball" eller hekler.

Men her har du jo listet opp "krav" til din fremtidige mann..

Anonym poster: ad9e0727acbc50511accb80b0eee8943

Skrevet

Men her har du jo listet opp "krav" til din fremtidige mann..

Anonym poster: ad9e0727acbc50511accb80b0eee8943

Ja og for noen krav, tenk å ville trives sammen.... herregud, pirking på høyt nivå?

Jeg sier at jeg trenger ikke at han er så og så høy, har en spesifikk hårfarge, øyenfarge, klesstil, har den og den jobben med de og de hobbyene og så og så mange venner i de og de kretsene.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Han som tok kontakt.

Etter ca tre meldinger sa han noe slikt som at jeg var for høy for ham,

siden jeg var så-så høy og han var så-så høy (/lav)

Det var nok noe i de meldingene som gjorde at han så at dere ikke passet sammen, og så valgte han å skylde på høyden. For hadde høyde vært så viktig for han hadde han ikke tatt kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Det var nok noe i de meldingene som gjorde at han så at dere ikke passet sammen, og så valgte han å skylde på høyden. For hadde høyde vært så viktig for han hadde han ikke tatt kontakt.

Det tviler jeg sterkt på :P

Han sendte én melding

Jeg svarte.

Han sendte en ny melding som svar på mitt svar, samt nye spørsmål og utgreiinger. Jeg var da avlogget.

Etter 20 min sendte han så det om høyden.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Nettdating er såpass upersonlig at jeg tror det har lett for å bli slik filtrering.

Har nylig tatt meg selv i nakken for lignende.

Eneste kravet jeg tviholder på er overvekt. Det og enhver form for ekstremt usunn livsstil har jeg veldig vanskelig for å takle.

Skrevet

Det tviler jeg sterkt på :P

Han sendte én melding

Jeg svarte.

Han sendte en ny melding som svar på mitt svar, samt nye spørsmål og utgreiinger. Jeg var da avlogget.

Etter 20 min sendte han så det om høyden.

Han merket at du ikke var så veldig interessert siden du logget deg av mens dere hadde en dialog, og da ville han være den som avsluttet det hele og sa det med høyden.

Skrevet

Han merket at du ikke var så veldig interessert siden du logget deg av mens dere hadde en dialog, og da ville han være den som avsluttet det hele og sa det med høyden.

Du skal i hvert fall ha for forsøket. :kgbaby:

Skrevet

Traff kjæresten på nettet. Men var kort tid (3 dager) på match.com før vi kom i kontakt med hverandre. Husker det var de ønskene om hvordan den potensielle partneren skulle være med høyde, vekt, øyefarge osv. Følte hårfarge, øyenfarge var litt irrelevant. Man kan jo ikke bestemme hvordan en som du vil ha god kjemi med kommer til å se ut. For min del spiller kjemien, følelsen og kommunikasjonen en mye større rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...