Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, enkelt spørsmål, men sikkert komplisert svar tipper jeg.

Jeg er naturlig litt gyllen i huden. Så på sommeren blir jeg fort brun, og huden min ser generelt MYE bedre ut om sommeren enn om vinteren. Om sommeren gløder den, og jeg har ingen "problemer" av noe slag.

På vinteren ser huden derimot blek og dradd ut. Jeg klør ofte i huden, så jeg lurer på om det har noe med ansiktskremen å gjøre, men jeg reagerer ikke på samme type krem på sommeren. Tror heller huden reagerer på tørr inneluft..

Har mer kviser, hudormer og u name it på vinteren, og den ser mer grå ut.

Ja jeg trener, viss det har noe å si. Jeg drikker bra med vann også! Men innrømmer at jeg spiser lite frukt... får nok i meg litt antioksidanter gjennom Vita Pro da..Og jeg tar tran hver dag.

Så give it to me; hvordan får man glødende hud også på blek, tørr vinterhud??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å ha en hudkrem for vinteren og en for sommeren siden man gjerne har forskjellige behov, så det er jo ett tips.

Får du like mye frisk luft på huden som om sommeren? Det kan også ha litt å si.

Anonym poster: 764c24c77a45c8d42bf718c0c60bbb2a

Skrevet (endret)

Tror aldri huden kan bli like fin på vinteren som på sommeren uten litt juks , men det som hjelper meg er hvertfall

En god (fet) nattkrem

En god dagkrem

ta på når du går ut av dusjen istedenfor på knustørr hud

Selvbruning

Highlighter

Glemte md formulations face and body scrub! reddende engel

kjøp på feelunique til rundt 200 lappen

Endret av blondina90
Skrevet

exfolierer og maske orange fra REN gør underverker.

Skrevet

Takk for supre tips!! :) Bruker samme kremen både natt og dag, så kanskje jeg bør kjøpe meg en skikkelig god nattkrem ja!!

..og har vurdert selvbruningskrem og faktisk...tips til en bra en for tørr hud (eller fuktfattig men likevel urene porer-hud?)

Er nok langt frå like mye ute om vinteren som på sommeren, så et lite spark bak der hadde vel også hjelpt ja.. ;)

Skrevet

Jeg har alltid vært av de som har elsket huden min på sommeren og hatet den om vinteren da den alltid har vært grå/gusten og mer uren. Men nå elsker jeg den sommer som vinter. Det som har fungert for meg er å ta litt ekstra vare på den i vintermnd. Jeg skrubber med MD sin skrubb to ganger i uka, bruker maske som skal fremme glød, tar fuktmaske ofte, fetere nattkrem og sist men ikke minst serum som skal fremme glød. Det har gjordt underverker. Og Decleor 10 days radiance powder cure kan gjøre underverker for gusten/grå hud som trenger ekstra hjelp.

Anonym poster: fd711cb4211fca2c18554d3ae29ee40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...