Gå til innhold

Slik slipper du unna å betale skatt. Og det helt lovlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er bare å bli prostitert det. Det er fult lovlig å være det og da slipper du faktisk å betale skatt, selv om du hadde tjent hundreogførti zilliarder i sekundet.

Hvorfor? Jo, fordi den norske stat har ei magisk bok som kalles norsk lov. Så når du da blir anmeldt så må disse dommerene og alle de folkene der blad opp i boka for å finne ut hvorfor du skal straffes. Da gjelder det selvsagt å ha litt tålmodighet, noe jeg har, for den boka, den er stooor, så tar ei stund å lese i gjennom.

Men "obsan, sier dommeren, vi kan ikke straffe deg". For i denne magiske boken så står det faktisk at hallikvirsomhet er forbudt og siden det å mota penger fra en prostituert, selv skatt, er regnet som hallikvirsomhet, som det står i denne magiske boken, så kan de ikke straffe deg.

Så nå skal jeg ut å spre beina mine litt. Skal ligge i ei god og deilig seng, på rygg selvsagt og bare kose meg i 8 timer pr dag med menn jeg velger selv, mens pengene hagler inn. Ja, jeg vet jo ikke om det er mye jeg tjener, men blir vel nok og best av alt, skattefritt, så tjener jo litt på det også.

Skal jobbe natta da, så egentlig så kan jeg få la oss si 1000 kroner timen for å sove. Da sover jeg de 8 timene jeg er på jobb.

Tenk å våkne opp hver morgen da dere, med 8000 kroner, eller mer, ved siden av meg.

Så nå kan jeg le hele veien til banken også kan jeg vise den deilige rumpa mi til myndighetene og le enda mer.

Anonym poster: 4beaf257414af4c7314e4628d99bba2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke er det noen IQ-krav i det yrket der heller. Heldige deg!

Anonym poster: e9b159a6439d6d2a58b8a53ae605917a

• Liker 3
Skrevet

Ikke er det noen IQ-krav i det yrket der heller. Heldige deg!

Anonym poster: e9b159a6439d6d2a58b8a53ae605917a

Nei, det er det jo heller ikke. Det har jeg tenkt på :)

Men det er ikke så viktig, nei. Men det er jo en fortell å kunne litt matte da i hvertfall og telle litt så man ikke roter bort alle pengene.

Skrevet

Nei, det er det jo heller ikke. Det har jeg tenkt på :)

Men det er ikke så viktig, nei. Men det er jo en fortell å kunne litt matte da i hvertfall og telle litt så man ikke roter bort alle pengene.

Men har jo selvsagt med meg kalkulator da. Og vekkeklokke så jeg kan se an kundene først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...