Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja vi er forskjellige, men like på mange områder:)

vil bare høre andres samspill om noen av dere er sammen med en steinbukk

han er så god, snill, omsorgsfull og der for meg hele tia.

Jeg er vannmann, så jeg er veldig vimsete, spesielt når jeg er trøtt

Vi har ett avstands forhold, og med en som er perfeksjonist er dette en utfordring til tider. vi snakket om helga.. jeg sa jeg var med to venner, men ikke alle. fordi jeg tenkte jeg ikke skulle fortelle alle jeg var med. jeg liker å si hvem jeg er med, han liker bare at jeg forteller at jeg var med en gjeng osv osv. er ikke det litt kristisk?

Når jeg sa etterpå at jeg var med disse to vennene at vi var på fest på kvelden osv, og jeg drakk litt vin og dansa mye med han ene vennen min som er homo, egentlig bifil, men har egentlig ingenting med det å gjøre, jeg bare sa det og mente det som han er morsom å være med.og da mente kjæresten min jeg små løy for å skyve vekk han var bifil?

akkurat som jeg hadde noe å skjule mente han. vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal uttrykke meg av å til.. er jo bare sånne små bagateller han irriterer seg over meg og sa jeg små løy? og han mener alle mine kompiser er homofile, ja jeg har mange homofile venner, og de er veldig gode venner.

jeg fortalte jeg gikk tidlig hjem fordi jeg skulle på jobb. jobber på sykehjem så jeg blir sliten etter jobb og er som sagt vimsete når jeg snakker.

Han mener jeg skyver ting vekk når jeg snakker:S aldri hørt dette før av de jeg er sammen med. synes det er dumt jeg ikke kan snakke med han skikkelig, og føler av og til jeg skal holde igjen å være meg selv, og det klarer jeg ikke

vet dette egentlig er ett helt unødvendig innlegg, men måtte få ut frustrasjonen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vannmann og mora mi er steinbukk, og vi har sjelden noensinne gått overens, kjekling, drama og mas hele tiden.

Anonym poster: 092443268a26f07adbfecfa263f10dbe

Skrevet

Hvem bryr seg om stjernetegn når man skal finne en partner?

• Liker 2
Skrevet

Mine foreldre er vannmann og stenbukk, og har vært gift i over 50 år. ;)

• Liker 1
Skrevet

Tror du overvurdere stjernetegnenes betydnig her

Skrevet

Du er ikke vimsete fordi du er vannmann, og at han er steinbukk har ingen betydning. Det er astrologi. Det er vissvass.

Anonym poster: d4412e3065e62c28686440d77b1cda81

• Liker 4
Skrevet

Skjønte veldig lite av dette, men er det virkelig nødvendig å analysere stjernetegn-sammensetninger i parforhold, mener du? Det er vel det siste jeg ville tenkt på.

Gjest Mona Lisa
Skrevet

Vi har ett avstands forhold, og med en som er perfeksjonist er dette en utfordring til tider. vi snakket om helga.. jeg sa jeg var med to venner, men ikke alle. fordi jeg tenkte jeg ikke skulle fortelle alle jeg var med. jeg liker å si hvem jeg er med, han liker bare at jeg forteller at jeg var med en gjeng osv osv. er ikke det litt kristisk?

Når jeg sa etterpå at jeg var med disse to vennene at vi var på fest på kvelden osv, og jeg drakk litt vin og dansa mye med han ene vennen min som er homo, egentlig bifil, men har egentlig ingenting med det å gjøre, jeg bare sa det og mente det som han er morsom å være med.og da mente kjæresten min jeg små løy for å skyve vekk han var bifil?

akkurat som jeg hadde noe å skjule mente han. vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal uttrykke meg av å til.. er jo bare sånne små bagateller han irriterer seg over meg og sa jeg små løy? og han mener alle mine kompiser er homofile, ja jeg har mange homofile venner, og de er veldig gode venner.

jeg fortalte jeg gikk tidlig hjem fordi jeg skulle på jobb. jobber på sykehjem så jeg blir sliten etter jobb og er som sagt vimsete når jeg snakker.

Han mener jeg skyver ting vekk når jeg snakker:S aldri hørt dette før av de jeg er sammen med. synes det er dumt jeg ikke kan snakke med han skikkelig, og føler av og til jeg skal holde igjen å være meg selv, og det klarer jeg ikke

vet dette egentlig er ett helt unødvendig innlegg, men måtte få ut frustrasjonen...

Soltegnene har ikke alt å si men noe har det vel å si. Les en "bruksanvisning" på hvilke utfordringer dere vil møte sammen dvs en generell utredning på hvordan dere forholder dere til dere dvs forholdet vannmann - steinbukk.

Ellers, om dere virkelig vil satse så er det nok ikke dumt å bestille et partnerhoroskop. Da må dere ha fødselstidspunkt (klokkeslett) i tillegg til fødselsdatoer.

Jeg vil si at alle forhold er i utgangspunktet utfrodrende fordi det tross alt er to forskjellige individer som skal bo sammen.

Kanskje går man inn i forholdet med forskjellige forventninger. Dessuten går man ofte inn i et forhold uten erfaring med det å leve sammen med noen og med hverandre.

Det vil fra begges side være en blanding av krav til kommunikasjon/ trygghet vis a vis kravet om frihet. Det vil være en kamp mellom egoer; maktkamp. Den som "vinner" får viljen sin til en hver tid. Det vil sikkert variere hvem som har makten.

Grunnen til at en steinbukk vil være sammen med deg er sikkert det at en kvinnelig vannmann gir uttrykk av at hun vil ha det moro; noe som teller for en steinbukk som trenger å bli "reddet" litt fra sitt stive og alvorlige sinn. Derimot så er steinbukken statusorientert og ønsker å komme seg opp i samfunnet. Tipper derfor at du er rimelig "presentabel" i og med at han har blinket deg ut.

Dessuten faller han for litt kjølig og formell fremtreden. Er du en korrekt sekretær, f.eks. eller opptrer slik så...

Dersom du i tillegg er huslig og kjærlig anlagt og tar dine plikter i hjemmet noenlunde alvorlig så er det nok liv laga.

Men som sagt; Dersom du vil ha detaljer så bestill deg et Partnerhoroskop.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Nå bryr ikke jeg meg noe om stjernetegn, så mye mulig at jeg ikke er den beste til å komme med innspill i denne saken. Men, jeg var selv sammen med en steinbukk, jeg er vannmann. På mange måter var vi veldig forskjellige, på andre punkter var vi helt like. Det tok noen år før vi klarte å tilpasse oss til hverandre, så de første årene var det en del småkrangling over unødvendige ting. Han synes livet var en lek, mens jeg var den litt mer seriøse. Han søkte på ingen måte meg fordi jeg ville ha det "moro".

Jeg kan til en viss grad forstå kjæresten din. Du sier du er med to venner, nå du egentlig er med en hel gjeng. Om du ikke gidder, eller orker å si hvem du er med, så er det faktisk ikke vanskeligere å si du er med en gjeng, selv om du foretrekker å si hvem du er med. Det å lyve om slike småting, fordi det virker enklere der og da, bør unngås. Rett og slett fordi den andre partena utomatisk starter å lure. Kanskje du da lyver om andre ting osv. Dette trenger absolutt ikke være tilfellet, men du får han til å begynne å lure.

Om dere nettopp har blitt sammen så kan det ta litt tid før dere "synkroniseres", men om du ikke føler du kan være deg selv med han, er jo det litt mer seriøst.

Skrevet

Nå bryr ikke jeg meg noe om stjernetegn, så mye mulig at jeg ikke er den beste til å komme med innspill i denne saken. Men, jeg var selv sammen med en steinbukk, jeg er vannmann. På mange måter var vi veldig forskjellige, på andre punkter var vi helt like. Det tok noen år før vi klarte å tilpasse oss til hverandre, så de første årene var det en del småkrangling over unødvendige ting. Han synes livet var en lek, mens jeg var den litt mer seriøse. Han søkte på ingen måte meg fordi jeg ville ha det "moro".

Jeg kan til en viss grad forstå kjæresten din. Du sier du er med to venner, nå du egentlig er med en hel gjeng. Om du ikke gidder, eller orker å si hvem du er med, så er det faktisk ikke vanskeligere å si du er med en gjeng, selv om du foretrekker å si hvem du er med. Det å lyve om slike småting, fordi det virker enklere der og da, bør unngås. Rett og slett fordi den andre partena utomatisk starter å lure. Kanskje du da lyver om andre ting osv. Dette trenger absolutt ikke være tilfellet, men du får han til å begynne å lure.

Om dere nettopp har blitt sammen så kan det ta litt tid før dere "synkroniseres", men om du ikke føler du kan være deg selv med han, er jo det litt mer seriøst.

Nei men så er det jo typisk for dere vannmenn å være "i mot!"

(Denne gangen i mot mitt tidligere innlegg)

Vannmenn elsker å gjøre motsatt av det som er forventet av dem. Går ut i fra at det gjelder også til en viss grad innenfor parforholdet forresten.

Gjest mari4ever
Skrevet

Ja jeg er enig jeg ikke burde si det sånn, og nei jeg lyver ikke om andre ting. jeg er veldig ærlig, men blei litt mye fram og tilbake og skjønner han ble forvirra.

har litt problemer med å komminisere med andre mennesker når jeg er trøtt, og ser det ble feil.

takk for inspill:)

Skrevet

Det er vel ikke sånn at alle vannmenn er helt like, hvis du ser på noen du kjenner, som lever lykkelig sammen, så er det nok ikke sikkert at de passer sammen iflg stjernetegna.

Anonym poster: a061e91d962e5d46aa07a41d41d3a28c

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvis jeg var deg, hadde jeg latt være å kaste bort tid på å gruble over dette tullet. Ja, astrologi er vrøvl og ingen vitenskap.

Skrevet

Soltegnet spiller ingen rolle når det gjelder å passe sammen. En person født i steinbukken kan være totalt forskjellig fra en annen person født i steinbukken! Skal du se på astrologi, må du se på helheten og alle de andre planetene også... Å vurdere en person kun etter soltegnet er bortkastet tid og å narre seg selv.

Hilsen astrologi-nerd.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Nei men så er det jo typisk for dere vannmenn å være "i mot!"

(Denne gangen i mot mitt tidligere innlegg)

Vannmenn elsker å gjøre motsatt av det som er forventet av dem. Går ut i fra at det gjelder også til en viss grad innenfor parforholdet forresten.

Aha ja. Da har jeg lært noe nytt...

Ja jeg er enig jeg ikke burde si det sånn, og nei jeg lyver ikke om andre ting. jeg er veldig ærlig, men blei litt mye fram og tilbake og skjønner han ble forvirra.

har litt problemer med å komminisere med andre mennesker når jeg er trøtt, og ser det ble feil.

takk for inspill:)

Om ikke du lyver om noe annet, så kan dette enkelt "ikses". Jeg tror også, som flere andre at du ikke skal tenke noe over stjernetegnene. Jeg tror nok kanskje dette gjør så du tenker unødvendig mye på at dere er forskjellige, mens det i bunn og grunn bare er at dere ikke helt klarer å kommunisere riktig enda. Det at dere har avstandsforhold gjør jo ikke dette enklere heller. Jeg hadde selv avstandsforhold i et halvt år, der han bodde i et annet land, og det var jammen ikke alltid like lett.

Jeg håper dere finner ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...