AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Jeg har vært i et forhold i litt over 10 år, det ble avsluttet for ca 5 måneder siden Hvorfor er det da sånn at alle tror jeg er fritt vilt? Hvorfor tror alle gutter/menn at jeg da er villig til det meste med så og si med hvem som helst? Jeg har rota litt rundt med et par stykker, men det betyr vel ikke at jeg er villig til å værer med alt som heter hankjønn... ? Jeg er veldig sosial av meg, snakker og tuller med alle da jeg er ute på byen. Jeg og et par venninner var ute på lørdag, og vi dansa og hadde det gøy, jeg dansa og snakka med flere gutter /menn, men ga ikke noe invitasjon til noe mer, bare en klem som takk for dansen. Da vi skulle hjem kom det fire stykker som skulle ha meg med hjem, Og ingen legger skjul på hva de vil... Ikke er jeg noen fotomodell heller... et helt vanlig utseende, og med kanskje ti kg for mye.... Der er neste sånn at jeg ikke vil gå ut, blir litt reservert..... Er det noen som kan forklare meg dette????? Jeg blir så lei.... Anonym poster: d5648a87fbc2d3a8c94d0e91b6d19b83 Anonym poster: d5648a87fbc2d3a8c94d0e91b6d19b83
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Er vel egentlig ikke så stort og bry seg om. Har hørt flere gutter sakt det til jenter, men selv ligger de like mye runt. La dem si akkuratt det dem vil si, du vet selv best hva du gjør og hvem du selv er. Anonym poster: d53807b6ecf5ff25b5a7ac0a7bd0ad34
rockarollawoman Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Det er vel nødvendigvis ikke verre enn at du virker sosial/åpen/mottakelig, og at de som prøver seg har mer å tape om de ikke tar sjansen på å spørre?
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Er det noen som kan forklare meg dette????? Menn som er ute etter et knull på byen går typisk etter det de tror de kan få. Nysingle damer oppfører seg gjerne som fritt vilt i så måte, så det er naturlig at dere får dere et lite "etterslep" når dere er ute på byen. Som oftest kan man spotte de nysingle damene i løpet av 2 sekunder, det er noe med måten de oppfører seg på, det ville blikket og det sultne kroppsspråket. Men kom nå ikke her og påstå at du ikke likte oppmerksomheten... 4
CoffeeCup Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Menn som er ute etter et knull på byen går typisk etter det de tror de kan få. Nysingle damer oppfører seg gjerne som fritt vilt i så måte, så det er naturlig at dere får dere et lite "etterslep" når dere er ute på byen. Som oftest kan man spotte de nysingle damene i løpet av 2 sekunder, det er noe med måten de oppfører seg på, det ville blikket og det sultne kroppsspråket. Men kom nå ikke her og påstå at du ikke likte oppmerksomheten... Haha, godt sagt
Gjest Tidssone Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Menn som er ute etter et knull på byen går typisk etter det de tror de kan få. Nysingle damer oppfører seg gjerne som fritt vilt i så måte, så det er naturlig at dere får dere et lite "etterslep" når dere er ute på byen. Som oftest kan man spotte de nysingle damene i løpet av 2 sekunder, det er noe med måten de oppfører seg på, det ville blikket og det sultne kroppsspråket. Men kom nå ikke her og påstå at du ikke likte oppmerksomheten... Jeg ble helt handikappet da jeg var nysingel. Turte jo ikke å sette det ville blikket mitt i noen og når en mann snakket til meg, ble jeg nesten stum. Noe som var veldig uvant for meg. Brukte lang tid på å venne meg til å ikke være prektig og gift. Men jeg skjønner hva du mener, siden jeg etterhvert har vært ute sammen med noen ny-single venninner. Noen ganger har det vært direkte pinlig, denne måten de saumfarer rommet med blikket. Dog skulle jeg ønsket meg litt av den evnen, siden settinger på byen gjør meg mer lukket enn åpen for menn, sånn i det store og hele. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå