Gå til innhold

Øvelser for flat mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 22 som alltid har vært naturlig slank, men føler at jeg liksom har litt ekstra, spesielt på magen og litt på armene. Nå har jeg begynt å trene mer, og har spesielt lyst til å jobbe med disse områdene - aller mest vil jeg ha flat mage slik at jeg ikke trenger å være bekymret for å gå med bikini eller magetopper lenger. Jeg lurer for det første på hvilke øvelser jeg burde gjøre for å få flat mage, og om det er noe spesielt jeg burde eller ikke burde spise for å oppnå det. Jeg trener mest cardio nå, og gjør litt forskjellig styrkeøvelser men lurer på om det er noen øvelser som er effektive for magen. Kjempegreit hvis noen har tips til meg!

I tillegg lurer jeg på hvor vanskelig det er å få flat mage hvis man allerede er ganske slank. Hvis det er noen som har prøvd det samme og har noen råd til meg hadde det vært flott. Jeg er 169 cm høy og veier 61 kg, og pleier å ha flat mage på morgenen (samme før og etter frokost), men etter hvert som dagen går blir jeg liksom mer oppblåst. Jeg lurer på om jeg kanskje spiser noe i løpet av dagen som jeg ikke burde ha.

På forhånd takk for hjelpen :)

Anonym poster: 423f9a7f41b20e5914fc1af64f050bcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare google "øvelser for flat mage". Dessuten er magetopper white trash..

• Liker 1
Skrevet

Bare google "øvelser for flat mage". Dessuten er magetopper white trash..

Takk for inputen din. Vi har kanskje litt forskjellig stil, men jeg synes crop tops kan være veldig fine hvis det er gjort på riktig måte.

Jeg har allerede googlet mageøvelser, men jeg lurte helst på spesifikke øvelser som andre i samme situasjon som meg har funnet hjelpsomme/effektive.

Anonym poster: 423f9a7f41b20e5914fc1af64f050bcd

Skrevet

Det finnes ingen øvelser for å få flat mage om du tenker på å fjerne fett, da er det kosthold og generell trening som skal til, spesielt kardio. Man kan ta så mange sit-ups man bare vil, men flat mage får man ikke dersom man ikke trener hardt/mye nok til å få ned fettprosenten. Det gjør man i mine øyne best med generelt å trene kardio + styrke. Kortsiktig kan man kjøre på med kardio og ofre styrke, men da går man også ned i muskelmasse = mindre forbrenning over tid.

Anonym poster: c6b63d89bbe690df8ce173783867a1c7

Skrevet

Hvis du søker 30days shred abs exercises så får du et program som varer i ca 20-30min. Er jo forskjellige grader av hvor tungt du klarer det, men her vises det forskjellige øvelser som hjelper på alle magemusklene. Nedre,midtre, øvre og på sidene.

Ang det mot oppblåsthet så spis mer fiber og unngå for mye salt i maten. Nå vet ikke jeg hvor på magen du har fett, jeg selv er også slank, men har litt fett på nedre del av magen under navlen, imens andre har mye sideflesk. En mix av forskjellige styrkende coreøvelser(kjernemuskelatur),cardio og annen styrketrening tror jeg kan hjelpe. Men ikke hvis dette er bare et psykologisk problem du har, at du ser sylslanke damer med perfekt flate mager og tror dette er standarmal og vil se slik ut. Har du litt fett på magen er det ikke krise, og du må tørre å gå i bikini selvom du har litt sideflesk.

Måtte google croptops, jada, noen av dem er fine, men overall er magetopper bare såååååå 90-tallet.

Skrevet

Her er det to ting som gjelder. Muskelmasse opp og fettprosenten ned.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...