xXAmorXx Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Nå er det slik at jeg har gått ut av et 3 års forhold med en utrolig herlig kjæreste. Jeg forstår fortsatt ikke hva som gikk galt, men x'en sa han bare ikke orket mere. Dette skjedde for 3 mnd siden og iløpet av disse 3 mnd har jeg prøvd å komme meg gjennom sorgen. For 1mnd siden møtte jeg en utrolig flott mann. Jeg har fortalt han at jeg ikke helt er klar for en ondentlig forhold enda, og han sier at han kan vente om det er det som trengs. Han tar kontakt hver dag, sender meg natta meldinger. Vi har vært på 2 dater, og gått ut flere ganger på cafe / kino og kost oss masse. Jeg føler virkelig at jeg begynner å bli klar igjen. Problemet er at jeg føler meg fortsatt enormt usikker. Jeg har hatt en veldig vanskelig oppvekst med foreldresvikt og BV i bildet. Dette har medført at jeg konstant ser på meg selv som "i veien" for alt og alle. Derfor tør jeg nesten ikke å starte en samtale med denne fantastiske mannen. Jeg føler meg masete og innpåsliten. Han har selv sagt flere ganger at han syns det er utrolig koselig og varmende når han ser at jeg for en gangs skyld tar kontakt med han, og han skulle ønske jeg gjorde det oftere. Dessverre tør jeg ikke. Noe tips til hva jeg kan gjøre? Når jeg skal starte en samtale skriver jeg noe, før jeg sletter det, også skriver jeg noe nytt, også må jeg analysere hele meldingen igjen for å være helt sikker på at jeg ikke virker for "innpåsliten". Jeg er 23, mens han er 27. Tar i mot all hjelp og tips!
Obiola Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Han vil jo ha deg! Han er jo til og med villig til å vente til du er helt klar. Det er jo bare å kjøre på da, du har jo fått tydelig klarsingal fra han. Flere til og med. Du må bare snu tankegangen din, du vet jo at han blir kjempeglad når han hører fra deg! Hver gang du tenker at du maser eller er i veien, så stopp deg selv fra disse tankene og si til deg selv at det bare er tull. For hver gang du sender en melding vil det bli lettere, også etterhvert som dere blir bedre kjent! 1
Pene sko... Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 (endret) Jeg kan fortelle deg en ting, TS: Slike menn går det ikke mange av. Du er veldig heldig som har funnet en av disse. Spiller omtrent ingen rolle hva du skriver, så lenge du bare skriver og virker interessert i han. Det skal ganske mye til for å skremme vekk en som er veldig forelsket i deg. Det er nesten umulig, for vedkommende liker deg selv med dine små "mangler". Altså er det bare å skrive og ha det hyggelig sammen. Endret 18. februar 2013 av Pene sko... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå