Gå til innhold

Så fjortis ass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har møtt en fyr som jeg liker veldig godt. Vet ikke helt hvordan jeg skal definere oss, vi har møttes to ganger i løpet av 3 uker, og har hatt sms-kontakt hver dag. Han har vært på ferie en uke, og hver kveld har han chattet med meg på timesvis. Vi flørter og holder på å lære hverandre å kjenne. Vi har en veldig god tone med andre ord. Jeg liker ham godt, men er fortsatt på det stadiet hvor jeg bare vil bli kjent for å så ta det som det kommer etter det. De gangene vi har møttes har jeg overnattet, og det er tydelig at han har kost seg veldig mens jeg har vært der. Det samme har jeg. Da jeg dro derfra i går, sendte jeg en mld etter jeg kom hjem, og fikk til svar: "Godt å høre at du kom deg vel hjem, takk for besøket :)" jeg skrev tilbake at det var koselig å se ham, og at han herved var invitert hjem til meg neste gang. da fikk jeg følgende mld: "Takk for invitasjonen :)". Så stille. Jeg kunne ikke finne noe passende svar på den mld, så jeg lot det bli med det. Blir bare så usikker nå, for han pleier ikke å være så kort!

Ja, vet det er fjortis, men jeg er faktisk 28 år, og han har passert 30. Aargh.. Kan noen please få beina mine ned på jorda igjen? :scorpis:

Anonym poster: c3def9ccd8f910cd0bdbc16fb42c77e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må ta deg en såkallt "Chill pill" ;)

Er han interessert, så kommer han garantert til å kontakte deg nærmere vet du!

• Liker 2
Skrevet

Av vent litt, men husk du har vel kun invitert ham , uten noe fast tidspunk (slik jeg forstår det).

Det gjør jo også at ballen ligger litt på din halv del av banen, mener jeg.

Er jo ikke verre enn å spørre om det passer på xxdag når det har gått litt tid.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hei.

Jeg har møtt en fyr som jeg liker veldig godt. Vet ikke helt hvordan jeg skal definere oss, vi har møttes to ganger i løpet av 3 uker, og har hatt sms-kontakt hver dag. Han har vært på ferie en uke, og hver kveld har han chattet med meg på timesvis. Vi flørter og holder på å lære hverandre å kjenne. Vi har en veldig god tone med andre ord. Jeg liker ham godt, men er fortsatt på det stadiet hvor jeg bare vil bli kjent for å så ta det som det kommer etter det. De gangene vi har møttes har jeg overnattet, og det er tydelig at han har kost seg veldig mens jeg har vært der. Det samme har jeg. Da jeg dro derfra i går, sendte jeg en mld etter jeg kom hjem, og fikk til svar: "Godt å høre at du kom deg vel hjem, takk for besøket :)" jeg skrev tilbake at det var koselig å se ham, og at han herved var invitert hjem til meg neste gang. da fikk jeg følgende mld: "Takk for invitasjonen :)". Så stille. Jeg kunne ikke finne noe passende svar på den mld, så jeg lot det bli med det. Blir bare så usikker nå, for han pleier ikke å være så kort!

Ja, vet det er fjortis, men jeg er faktisk 28 år, og han har passert 30. Aargh.. Kan noen please få beina mine ned på jorda igjen? :scorpis:

Anonym poster: c3def9ccd8f910cd0bdbc16fb42c77e0

Hørtes utrolig koselig ut :-)

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar folkens!

Jeg er litt mer chill nå enn hva jeg var tidligere i dag. Vil gjerne høre fra ham, men vil ikke mase heller. Trodde jeg var ferdig med dette "spillet", men føler likevel at det er "hans tur" nå :balltre:

Noen menn der ute som kan hjelpe meg til å forstå dere bedre? :fnise: Vet at alle er forskjellige, trenger bare noen trøstende ord for å ikke miste motet helt. :sukk: Vet ikke hvorfor jeg tenker som dette, for vanligvis har jeg ikke behov for daglig kontakt. Kanskje det er fordi det er stort sett han som har tatt kontakt først, og nå som jeg gjerne vil høre mer fra ham gav ham meg liksom lite :vetikke:

Anonym poster: de0df2c4e993be042532a4379d9f457b

Skrevet

Wow, slapp av dame, ta det som det kommer. Livet er ikke for seriøst. Kos deg. Hvorfor skal du eller han skrive noe mer nå? Avtal heller et møte senere, og heller bruk litt tid på dere selv. Obs: Bare advarer deg, pass på at det ikke blir for mye chatting og sms-er da dere på et tidspunkt vil bli dørgende lei av hverandre.. Sann er det alltid. Også nå puster du dypt. Okei, nå følte jeg meg skikklig dum, som gir råd til en ti år eldre kvinne, men jeg tror det er noe sannhet i det jeg skriver?

Skrevet

Wow, slapp av dame, ta det som det kommer. Livet er ikke for seriøst. Kos deg. Hvorfor skal du eller han skrive noe mer nå? Avtal heller et møte senere, og heller bruk litt tid på dere selv. Obs: Bare advarer deg, pass på at det ikke blir for mye chatting og sms-er da dere på et tidspunkt vil bli dørgende lei av hverandre.. Sann er det alltid. Også nå puster du dypt. Okei, nå følte jeg meg skikklig dum, som gir råd til en ti år eldre kvinne, men jeg tror det er noe sannhet i det jeg skriver?

Jo, jeg vet du har rett.. :) Liker bare denne fyren veldig godt, så tenker litt urasjonelt. Skal bare ta det som det kommer fremover. Nyte friheten når jeg er alene, og nyte tiden når jeg er sammen med ham.

Skrevet

Kan ikke du bare sende han en melding en dag da, og spørre om han vil være hjemme hos deg? Kan godt hende at han føler det på samme måte, og er redd for og virke masete :)

Skrevet

Kan ikke du bare sende han en melding en dag da, og spørre om han vil være hjemme hos deg? Kan godt hende at han føler det på samme måte, og er redd for og virke masete :)

Tror bare heller han har et veldig avslappet forhold til det hele, tar ting som det kommer. Men ja, hvorfor kan jeg ikke bare sende en melding?! :) Slutte å analysere sånn. Skal gjøre det i kveld tenker jeg. Er bare så redd for at jeg har fått feil inntrykk av hele situasjonen. Ikke sikkert han er ute etter noe annet enn litt kos for alt jeg vet, vi har som sagt aldri snakket om det.

Skrevet

Bekymret meg uten grunn, fikk melding i går kveld ;) Sa at han savnet meg og at han så frem til å treffe meg igjen. Så da er jeg tilbake på den rosa skyen ;)

Skrevet

You need to get laid, seriously.

Anonym poster: ad3e0967740f5cb9b5a6def99f7a2080

Skrevet

You need to get laid, seriously.

Anonym poster: ad3e0967740f5cb9b5a6def99f7a2080

Jeg får jo det når jeg er sammen med han, kanskje derfor så desperat! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...