Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jenter vil ha meg eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere jenter...trenger seriøst hjelp.

Jeg traff ei i høst. Nå skal jeg si hvordan jeg opplevde det. Opplevde henne som flørtete men samtidig litt sjenert. Vi kom litt forsiktig inn i en samtale der jeg følte vi fant tonen og kjemien.

Det rare er at jeg hadde en merkelig følelse av at jeg kjente henne fra før på en måte selv om jeg vet jeg aldri har møtt henne. Jeg ble veldig betatt av henne. Jeg tenker og har tenkt mye på henne. Tenker at der var det noe og magefølelsen sier meg noe her.

Problemet er selvsagt at jeg ikke vet om hun og opplevde det sånn. Lurer på om hun husker meg i det hele tatt. Om hun tenker på meg osv.

Jeg ser henne snart igjen. Har egentlig angst og uro i kroppen. Jeg har ikke verdens beste selvtilitt heller. Kan legge til at "hun hadde kontaktet deg om hun var interessert" sannsynligvis ikke gjelder henne eller meg for den saks skyld

Tenker ofte at næh, bare noe du innbiller deg.

Uansett var det møtet noe som festet seg. Føles helt rart. Jeg får ganske ofte positive tilbakemeldinger fra jenter med har ikke så mye erfaring. Bare vært i et forhold.

Hvordan skiller jeg mellom jenter som bare er ekstra hyggelig og de som er interessert? Er håpløs på slikt ;(

Videoannonse
Annonse
Gjest LineaAlba
Skrevet

Det trenger ikke være så lett. Men hvis du spør henne på date får du ja eller nei, og da vet du!

Skrevet

Husk at det finnes grader av interesse også. Å flørte, smile, le og ha god stemning er ikke ensbetydende med at man automatisk ser for seg noe mer.

Ellers ser du her det evindelige problemet med å være for skjenert/ha for dårlig selvtillitt/etc - man utsetter og utsetter og kommer ingensteder fordi man ikke tør å ta skrittet fult ut og spørre. Selvsagt kjedelig for deg, innimellom må man bare sparke seg selv i ræva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...