AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Ok, må få det ut her på KG, og ja jeg vet allerde at jeg er litt slem for å ha slike tanker. Min kjære mann fyller 30 år om en måned og jeg tenker å kjøpe gave til han snart. Han ønsker seg et kamera til 4000 kr, noe som er endel penger for mitt budsjett, men min mor har sagt hun kan betale halvparten så da kan jeg egentlig kjøpe det. Men, problemet er at på en måte har jeg ikke lyst å gi han denne gaven, jeg føler meg slem. Tingen er den at han ikke føler han fortjener det (ja, jeg vet han ikke er et barn og at jeg ikke burde "straffe" han på denne måten). Jeg tror bare jeg har litt innesteng aggresjon på lur som forteller meg at jeg ikke skal kjøpe det, han er bare så innmari grisk. Han betaler sjelden for husholdningsvarer, hvis vi går ut å spiser er det vanlgivis jeg som betaler, uansett hva vi gjør er det som oftest jeg som betaler eller så deler vi det i to. Jeg føler han ikke setter pris på og er takknemmelig for alt det materalistiske jeg har gitt han, og han forventer alltid at jeg har penger og noen ganger virker det som han tror jeg har uendelig med penger. Merker jeg blir irritert bare jeg skriver om det her på kg. Allikevel så tenker jeg at han blir 30, detter er et "viktig" tall og jeg vil ikke ødelegge dagen hans bare fordi jeg er irritert. Han har heller ikke sagt noe annet han ønsker seg, og jeg vil jo gi noe an virkelig setter pris på. Må si at han ellers er en fantastisk mann, og at jeg elsker han og vil gjøre dagen hans perfekt. Jeg er bare så utrolig lei av at han skal få alt han ønsker seg (inkludert av sin mor) uten at han må jobbe for det og at han tar alt han får for gitt. Så kjære KGere, hva synes dere? Anonym poster: 3f293b3af6c69a8ab63bf09a6142c88e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Jeg tjener forresten mer penger -ts Anonym poster: 4b9ae66991752e62f020b0bedc0b0b97
Gjest Surrehodet Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Gi ham gavekort på fotosjappa, så må han spytte i litt penger selv også. En grei løsning. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå