Gå til innhold

Sovesofa fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sovet på en sovesofa fra IKEA og kan si om de er gode/vonde å ligge på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har prøvd Hagalund. Den er helt forferdelig å sove på. God å sitte i, fin å se på, men til å sove i? Exarby er litt bedre, mulig å bruke tykk overmadrass. Men den er på grensen for hva som er komfortabelt. Beste sovesofa jeg har overnattet på er den enorme modellen Ikea hadde tidligere, med store løse ryggputer. Den var komfortabel. Og jeg har sett noen selge den på finn. Vurderer å få en slik, fint brukt.

Anonym poster: d48d67186a0face8ee23d9e443266a9e

Gjest Kaninpus
Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59874373/

Jeg har denne! Den er ikke den vakreste sovesofaen jeg har sett, men hvis du bestiller en med et fint trekk, slenger oppi noen pene puter eller noe, så ser den fin ut:) Du kan også velge i ulike typer madrasser. Alle jeg kjenner som har ligget på den, sier den er kjempegod å ligge på!

Skrevet

Beddinge hadde jeg da jeg var student og bodde på hybel. Den duger ikke til noe annet enn å sove på... Den er grusom å sitte i, så den nytter det ikke bruke som tv-stuesofa.

Gjest Kaninpus
Skrevet

Beddinge hadde jeg da jeg var student og bodde på hybel. Den duger ikke til noe annet enn å sove på... Den er grusom å sitte i, så den nytter det ikke bruke som tv-stuesofa.

Enig i det. Ikke god som stuesofa. Men Kivik har en sofa som både er god å sitte på og ligge i:)

Skrevet

Den ser faktisk ganske fin ut også! Jeg får titte på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...