AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Heisann! Jeg har 3 undulater fra før av, i et relativt stort bur, men for en uke siden overtok jeg en nymfeparakitt som er nødt til å være i dette buret sammen med undulatene (jeg overtok ham fordi jeg ikke hadde hjerte til at de forrige eierne skulle avlive han...). Buret er for lite for han og 3 andre fugler, så jeg vil at han skal få være mesteparten av tiden sin ute av buret, men han er ikke tam... Er det mulig å temme han sammen med 3 andre undulater? Jeg merker at han er skikkelig oppmerksomhetssyk og kontaktsøkende, kommer bort til meg med en gang jeg kommer bort til buret, men han er livredd for hånda. Takker for svar Anonym poster: 3109d284e19707c92022a0159fcd433c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 For det første ville jeg aldri i verden satt en fremmed nymfe med undulater. Den kan fort finne på å fjerne tærne på undulatene dine. For det andre, hvor gammel er denne nymfen? Hvor gammel den er kan si mye om hvor fort den kan bli tam, eller om den i det heletatt kan bli håndtam. Noen blir aldri det om de ikke er blitt håndtert daglig siden de var små, men de kan lære å tolerere deg når de er ute av buret. Er undulatene håndtamme? Anonym poster: 452caad49119067310bab4f47431ff86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå