Gå til innhold

Katt som elsker lukten av polkagris/mint.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har en katt som nærmest blir helt rusa hvis han sniffer på mint-godteri! Lurte på hva han drev med her om dagen, for han var helt vill!! Og da hadde han funnet en slik ''candy-cane'' som han kasta rundt og sniffa på.

Når han var liten pusegutt pleide han å stjele tyggegummi pakkene mine ( extra sweet mint -Fant et stort lager under senga... ) Tenkte lenge at det var pga sølvpapir, noe som han også finner svææært fascinerende, men nå lurer jeg på om det kanskje litt pga lukten også...

Er det vanlig at katter liker mint-lukt? Kattemynte blir jo noe annet...?!

Anonym poster: 4ea7479600ebbfa7b5c5d1b543c34357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, aldri hørt om. Mine katter er ikke noe glad i den lukten iallefall :P

Skrevet

Jaja, hver sin smak! :fnise: Pusina mi hater den lukten som pesten. D.v.s hun nærmer seg for å snuse på selv om hun egentlig vet hun hater lukten (tendens til selvplaging ;)), og så rygger hun forskrekket bakover med et ubetalelig uttrykk i ansiktet. :sjokkert: Deretter kan hun ikke komme seg fort nok inn på et annet rom. :laugh: Jeg ville også ha trodd det var papiret som gjorde det interessant. Katter er jo vanvittig nysgjerrig og et papir med noe inni trigger alltid lysten til å finne ut hva det er. Men hvis det er uten papir og så vet jeg ikke.. Han har vel en sær lyst der da. :)

• Liker 1
Skrevet

Han er vel en liten særing, sånn generelt :fnise: Den andre katten hater sånne sterke lukter, rister på hodet og ''spytter''. Mens denne kan fint sniffe på alt mulig :laugh:

Anonym poster: 4ea7479600ebbfa7b5c5d1b543c34357

Skrevet

Katter kan like det rareste!

Da jeg var liten hadde vi en herremann som gikk helt bananas hvis noen hadde parfyme på seg, eller han fikk ferten av Vademecum....!

Koooooste seg glugg ihjel med de luktene!

Jeg har en frøken som har fetisj for enkelte tekstiler, er det "rett" type så er det koooosing og sikling til den store gullmedaljen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...