Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en test etterpå, men føler jeg må vente til imorgen tidlig før jeg tar den. Så idag tidlig har jeg søkt litt på nette etter hvilke symptomer man kan få og kom over at forkjølelse er ett symptom på graviditet.

Jeg kan skrive opp de symptomene jeg merker og det er litt kvalme på morgenen og hvis jeg blir sulten, kommer kvalmen krypende og føles ut som jeg må spy, senest da jeg dusjet idag tidlig trodde jeg at jeg kom til å kaste opp i dusjen! :-o

Treg mage og mye gass, av og til har jeg så mye gass i magen at jeg får litt smerter i magen av det, er det normalt? Noen som har opplevd det?

Hodepine som kommer og går nesten hele dagen, hver dag.

Trøtthet.

Forsinket mensen.

Også, da jeg stod opp på søndag var jeg så tett nesa og øynene rant(pga tett nese). Og når jeg søkte på symptomer isted kom jaggu forkjølelse opp, er det normalt? har noen av dere opplevd det? - For jeg visste faktisk ikke at det var ett tegn på graviditet.

Nå har jeg og min samboer prøvd i litt over ett år på å bli gravide, så jeg krysse fingre og tær for at vi endelig har klart det! Men jeg tørr ikke håpe på det beste.. Hvertfall når jeg leser hvilke symptomer man kan få og jeg ser det at de aller fleste får vonde pupper, det har jeg ikke fått og jeg pleier heller ikke få noe vonde pupper når jeg skal ha mensen.

Så det jeg også tenker er at jeg kanskje blir lurt av de symptomene jeg føler jeg har, fordi jeg har så veldig lyst til å bli gravid.

Jeg startet ikke denne tråden fordi jeg tror jeg er gravid og tror at dere kan gi meg svaret på det, men jeg er så utålmodig etter å vente svare på testen jeg skal ta at jeg fikk lyst til å lage ett innlegg å se om noen evt har opplevd noe lignende eller det samme? symptomer osv.

Håper hvertfal noen vil ta seg tid til å gi meg svar, så får dere ha en ellers fin dag:)

Anonym poster: b77649031d50fbdd9c06d33e2d1748b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd forkjølelse som et tidlig symptom på graviditet, men jeg vil ikke utelukke det. Forsinket mensen vil jeg si er det sikreste tegnet du har på graviditet.

Anonym poster: 364640cd47cae8a4d3362e38f6147b5c

Skrevet

TA EN TEST

TA EN TEST

TA EN TEST

Anonym poster: a98028232dc37419c84d1c16908d5e5e

Skrevet

Nei, jeg visste ikke at forkjølelse kunne være ett tegn. Så når jeg leste det isted + at jeg ble forkjølet på Søndag. Og ja, jeg skal ta en test imorgen tidlig hadde jeg planer om:). Er bare utålmodig så tenkte å lage en tråd for å se om noen hadde opplevd det samme eller lignende. Takk for at dere tok dere tid til å svare :)

Anonym poster: f4e88d4cece65f1c572fd04bb79976ae

Skrevet

Hvis man virkelig vil kan alt være tegn på graviditet.

Jeg hadde vel aldri så mange tegn på graviditet de månendene jeg ikke ble gravid. Og når jeg først ble det, glimret symptomene med sitt fravær. De få jeg fikk kom i uke 7-8

Det er de aller færreste som har har hele lista med symptomer tidlig i graviditeten. De som sier de har de, vil veldig gjerne ha de også.(tro kan flytte fjell)

Anonym poster: 16e7471a1e65cacc0fde55fec097e665

• Liker 1
Skrevet

Ja det er det jeg er redd for, at jeg kjenner litt for mye etter diverse symptomer fordi vi så sterkt ønsker oss å bli gravide. Eneste sikre tegne er at mensen min er forsinket. Skal vertfall ta en test imorgen tidlig.

Så jeg håper jo ikke for mye da testen kan være negativ.

Jeg har også hørt om bekjente og venninner som ikke merket eller hadde en anelse om at de var gravide for de hadde 0 tegn på det, mens andre hadde/har liksom alt :-p

Anonym poster: f4e88d4cece65f1c572fd04bb79976ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...