Gå til innhold

Kjerringer!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kjerringer! For meg er kjerring = Jente, dame, kvinne = hunnkjønn.

Ikke noe vondt ment.

Men jeg vil ta opp en viktig sak. Dere som er rolige og snille, ikke les videre. Dere som er sure og ekle, les videre! (Godt dere har selvinnsikt)

Det er så mange suuure og ekle kjerringer. Er det fordi kjerringer er ustabile på grunn av hormoner? I det ene øyeblikket er de hyggelige, neste gang du ser dem er de sånne møkkakjerringer som bare er sure, sytende og rett og slett har en ufordragelig oppførsel.

Man vet aldri hvor man har dem! Og jeg er faktisk redd for hunnkjønn, selvom jeg er hunnkjønn selv!

De skal alltid hakke på andre mennesker, gjenge seg sammen og være ekle mot hverandre. Baksnakker sine egne venninner, slenger dritt og mobber folk ut av forum. Jeg har vært på noen forum, og det skal sies at de som har flest kjerringer er de verste forumene å være på!

Så mye drittsnakking, drittslenging og nedlatende ord finner du ikke noe annet sted. Fysj og æsj! Skam dere og skjerp dere!

Anonym poster: b33ae5cf27a46579b106ccff75acfcce

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolsjevidkun

Kvinner er bortskjemte i Norge i dag. De kan få alt de peiker på og har det alt for lett. De kan kreve å bli vurdert foran menn selv når de er mindre kvalifiserte, de kan forvente å få hovedomsorgen for barn ved skillsmisse, de kan forvente at menn skal ta ansvar for kvinners valg når det gjelder abort (som i at mannen betale barnebidrag når dama velger å beholde) og i det hele tatt er samfunnet, som helhet, tilrettelagt kvinners ønsker og kvinners behov alltid, hele tiden. Et trygt og dørgende kjedelig samfunn hvor ingenting er lov, akkurat slik kvinner gjerne vil ha det.

Det er som med barneoppdragelse: Skjemmer man ut ungene, blir det gjerne ufyselige folk av dem. Og akkurat sånn er det med dagens norske kvinner; De er ikke vandt til å måtte ta hensyn til andre.

Endret av Bolsjevidkun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke noe vondt ment.

Men jeg vil ta opp en viktig sak. Dere som er rolige og snille, ikke les videre. Dere som er sure og ekle, les videre! (Godt dere har selvinnsikt)

Det er så mange suuure og ekle kjerringer. Er det fordi kjerringer er ustabile på grunn av hormoner? I det ene øyeblikket er de hyggelige, neste gang du ser dem er de sånne møkkakjerringer som bare er sure, sytende og rett og slett har en ufordragelig oppførsel.

Man vet aldri hvor man har dem! Og jeg er faktisk redd for hunnkjønn, selvom jeg er hunnkjønn selv!

De skal alltid hakke på andre mennesker, gjenge seg sammen og være ekle mot hverandre. Baksnakker sine egne venninner, slenger dritt og mobber folk ut av forum. Jeg har vært på noen forum, og det skal sies at de som har flest kjerringer er de verste forumene å være på!

Så mye drittsnakking, drittslenging og nedlatende ord finner du ikke noe annet sted. Fysj og æsj! Skam dere og skjerp dere!

Du har sikkert rett i mye av det du skriver, så det skal jeg ikke mene så mye om. Derimot vil jeg spørre deg om noe. Du skriver i begynnelsen av innlegget ditt at for deg er kjerringer=jenter, damer. Hvorfor sier/skriver du ikke det, da? Hvorfor bruker du ordet kjerring? Det kan jo ikke være for annet enn å være nedlatende og fordømmende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert rett i mye av det du skriver, så det skal jeg ikke mene så mye om. Derimot vil jeg spørre deg om noe. Du skriver i begynnelsen av innlegget ditt at for deg er kjerringer=jenter, damer. Hvorfor sier/skriver du ikke det, da? Hvorfor bruker du ordet kjerring? Det kan jo ikke være for annet enn å være nedlatende og fordømmende.

Fordi det er en del av min dialekt, jeg tenker ikke å skrive "penere" eller "annerledes" for å tilfredsstille kjerringer som bare vil klage på ordbruken ;) !!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaninpus

Du generaliserer en del, men det preller av meg :) Jeg kan til dels forstå hva du mener :) Kan du utdype litt mer kanskje?

PS: Ordet "kjerring" er IKKE nedlatende der jeg kommer fra faktisk.

Endret av Kaninpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Fordi det er en del av min dialekt, jeg tenker ikke å skrive "penere" eller "annerledes" for å tilfredsstille kjerringer som bare vil klage på ordbruken ;) !!!

Da forstår ikke jeg hvor i landet du er fra, hvor ikke jenter og damer er vanlig å si.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du generaliserer en del, men det preller av meg :) Jeg kan til dels forstå hva du mener :) Kan du utdype litt mer kanskje?

PS: Ordet "kjerring" er IKKE nedlatende der jeg kommer fra faktisk.

Der ja :) Endelig en til som bruker samme ord! :)

Nei, klarer dessverre ikke å utdype noe særlig mer.. Føler jeg fikk sagt det jeg hadde på hjertet.

Men jeg synes i allefall kjerringer er skumlere, mer ustabile enn menn og lurer på om det er fordi hormonene herjer? Eller hva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vondt ment.

Kanskje du faktisk er slik selv, uten å legge merke til det.

Anonym poster: c62bfbc13d4ffd6e8fe4402fef1fd3af

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaninpus

Der ja :) Endelig en til som bruker samme ord! :)

Nei, klarer dessverre ikke å utdype noe særlig mer.. Føler jeg fikk sagt det jeg hadde på hjertet.

Men jeg synes i allefall kjerringer er skumlere, mer ustabile enn menn og lurer på om det er fordi hormonene herjer? Eller hva ?

Tja, det er mye mulig det. Jeg tror grunnen til at du mener kjerringer er skumlere og mer ustabile enn menn kan være pga en del damer ikke er flinke nok til å si i klartekst hva de ønsker og trenger. Så blir de misfornøyde fordi ikke andre "ser" hva som er problemet, og så kan de reagere på slike måter som du beskriver. Dette er rein synsing fra min side, fra mitt ståsted. Jeg sier ikke det er svaret. Menn har også sine typiske måter å reagere på, bare så det er sagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet kjærring kommer litt ann på. Om noe sier "nei, kjærringa var dårlig, så hu ble hjemme" tenker jeg ikke nødvenditvis at det er vondt ment, men det høres jo ikke pent ut. Men å si feks "for ei kjærring" er vel aldri pent ment. Sier man derimot "for ei dame" tenket jeg at det er positivt.

Anonym poster: cfdd77d75b6e06df7214512477e2a5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig med TS, er kvinne selv men synes det er mye hyggeligere å være sammen med menn. Har flest mannlige kompiser, det går jo ikke an å forholde seg til ustabile kvinnfolk. Ikke kan man stole på slarvkjerringene heller, de elsker å spre rykter og å være ondskapsfulle mot sine medsøstre.

Bare vent å se hva som skjer i tråden her nå, allerede kommet oppgulp og beskyldninger om feige AB brukere osv. Så typisk sure kjerringer.

Anonym poster: 016f2971bb66b991769f9285b159bbe0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vondt ment.

Skulle ønsket du kunne tatt en alvorsprat med min eksbestevenninne. Hun kunne trengt en overhøvling. Hun fatter jo ikke hvor dårlig hun har oppført seg... Hun lyver, stjeler, og sviktet meg grovt. Glad for å være kvitt en person som behandler meg slik, men samtidig utrolig skuffet!

Anonym poster: 54752a030ccdc6074ef01505c4a42707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis fordi man sluttet å brenne hekser for en tid tilbake.

Herlig underholdende at samtlige innlegg, hovedinnlegget inkludert, gjør seg selv skyldig i tiltale. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da forstår ikke jeg hvor i landet du er fra, hvor ikke jenter og damer er vanlig å si.

Ikke der jeg kommer fra heller. Hvis faren min nevner "kjerringa", så mener han rett og slett bare "kona" si. Akkurat som mora mi noen ganger sier "gubben". Dialektforskjeller rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke hvor folk kommer ifra her, men gudameg det finns da like mange sure og grinete mannfolk. Men er kvinnfolk sure, da er de bare bitchy. Forstå det den som kan. Det er mindre kjønnforskjeller på det punktet enn visse liker å innse.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke der jeg kommer fra heller. Hvis faren min nevner "kjerringa", så mener han rett og slett bare "kona" si. Akkurat som mora mi noen ganger sier "gubben". Dialektforskjeller rett og slett.

Jeg skjønner det. Men mitt opprinnelige spørsmål til TS, var hvorfor hun omtalte jenter, som jeg antar er unge som henne selv, for kjerringer. Da er det ikke ment som annet enn skjellsord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner det. Men mitt opprinnelige spørsmål til TS, var hvorfor hun omtalte jenter, som jeg antar er unge som henne selv, for kjerringer. Da er det ikke ment som annet enn skjellsord.

Det vet jo egentlig bare hun hvordan hun mente det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok å lese innlegget hennes, da skjønner man det.

Vel, budskapet kom nå fram. Kjerring som skjellsord er nå ganske mildt uansett vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...