Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen tok ut separasjon for et halvt år siden. Det har vært veldig opp og ned etter dette, men vi har kunnet møttes og hatt det hyggelig med hverandre, både med og uten barna (3stk). Vi var også fysiske frem til for 2 måneder siden men jeg satte foten ned for å kunne få ting litt på avstand, samtidig har han en "ting" med ei anna.

Det var han som ville ut av ekteskapet. Han fikk ikke det han trengte og det var mye mistro fra min side. Og jeg ser den. Jeg har vært for oppslukt av å holde huset i orden, passe unger, få logistikken til å gå opp. Og har helt glemt å ta vare på oss som kjærester. Jeg trodde vi hadde det bra. Han hadde det ikke bra og jeg så det ikke.

I perioden før, rundt bruddet og i etterkant har det vært tillitsbrudd hvor han har gått bak min rygg. Han fant sei ei ny dame raskt og de er sammen ennå.

Allikevel kommer han til meg å sier han angrer. Han savner det vi hadde (som var bra). Han har bedt om unnskyldning for alt galt han har gjort. Han sier han elsker meg og håper det kan bli oss. Her kommer problemet. Han mener det ikke kan bli oss NÅ. Det er for lite tillit og for mange såre følelser. Jeg ville gjerne jobbe for oss nå, men ser for meg at det er vanskelig fordi han har en ny flamme som han og innrømmer han har følelser for.

Jeg vil gjøre alt for få tilbake det kjæreste jeg har mistet. Hva gjør jeg? Vente på at han blir klar? Komme meg videre? Har virkelig havnet i en suppe.

Anonym poster: 12ff4f21fd895c0ad3e656c476044963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått videre. Hadde ikke sittet å ventet på at han skal bli klar samtidig som han driver å roter rundt med sin nye flamme.

Anonym poster: b94fd98aad858025b08868a22f18eb7d

Skrevet

Jeg hadde gått videre. Hadde ikke sittet å ventet på at han skal bli klar samtidig som han driver å roter rundt med sin nye flamme.

Anonym poster: b94fd98aad858025b08868a22f18eb7d

Fordi?

Skrevet

Dersom det er DEG han vil ha, så ville han hatt deg NÅ.

Dersom det ikke kan bli dere NÅ, så betyr det bare at han vil holde deg på gress.

Glem idioten og gå videre.

Skrevet (endret)

Må si meg enig med innlegg 4. Kan det tenkes at han vil utforske relasjonen med den nye flammen først, og ha deg i "backup" hvis det ikke fungerer? Siden han sier at "jeg vil ha deg tilbake, men ikke akkurat nå"?

Slik jeg ser det, så burde han ha vært villig til å begynne NÅ med å løse de utfordringene som finnes mellom dere, dersom han virkelig ville ha deg tilbake. Men dette er selvsagt bare mitt syn. Du kjenner deg selv og ham og deres relasjon best.

Endret av SmartA
Skrevet

Gå videre. Hadde han villet hatt deg, nå eller senere så hadde han ikke hatt et forhold til hun nye.

Skrevet

hei hei... Jegkan si så mye som at jeg har vert i samme sitvasjon som deg, men han dumpet den nye flammen og var desperat etter og komme tilbake.

jeg hadde selv funnet meg ny, men tenke mye på våre felles barn og dumpet min nye kjærest og vi brukte laaaaang tid på hverandre og fant tilbake.

De første månene var alt helt fantastisk, men "forelskelsen" forsvant og live vi hadde før kom tilbake.

Jeg har angret siden da at jeg tok han tilabke, før vi får det ikke og fungere :(

Men pga av det valge vi tok med barn i bilde føler jeg at vi må bare klare det den hær gangen.

Det er tungt, jeg irrieter meg over han og alt han lovde skulle endre seg er fallt tilbake til den han en gang for mange år siden var.

Så uansett hva dere bestemmer dere for HUSK og tenk deg godt igjennom, før det er som regel en grunn for at man går fra hverandre.

Greit dine føleser for han er sterke nå, men det var tydligvis ikke hannes med tanke på han valgte og gå fra deg når han gjore det.

Han savner familien sin noe som er normalt, men vil han etterhvert kjenne på det samme som han gjore og foralte dere på nytt?

gir deg en stor klem, før jeg vet nøyaktig va du går igjennom!

Skrevet

For min del funker det helt greit. Men viktig som Pia skriver at dere må ha fokus på hvorledes deres "nye" forhold eventuelt skal være for å forhindre at dere ramler ned i gamle skinner.

Skrevet

Følelsesmessig er han, og har alltid vært, ikke som meg. Jeg har hatt en fin oppvekst og føler jeg har fått den oppfølging, kjærlighet og omsorg jeg har trengt, han er motsatt.

Jeg prøver å spørre han nå hva han er på jakt etter når han holder på slik han gjør nå. Han vet ikke. Han er heller ikke sikker på om han finner igjen det vi hadde hos andre. Tror det begynner å gå opp for han at det han hadde er tapt.

Samtidig er han en person som trenger mye bekreftelse. Men enn hva jeg vil si er "vanlig" (som nok kommer av oppveksten hans). Og jeg er oppriktig glad i han men synes det er vondt når jeg føler jeg ikke kan gi han ALT hva han trenger. Han klarer ikke å være alene. Han må ha NOEN til å se han og gi han nærhet. Så tror det er derfor han ikke vil gi opp henne nå mens vi jobber med oss selv. Jeg jobber med meg selv for å se om jeg klarer å finne tilbake kjærligheten og han jobber med seg selv for igjen klare å være ærlig og kunne gi meg det jeg trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...