Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg velger nå å vise meg som en AB. Det fordi jeg regner med å få noen stygge og ufine tilbakemeldinger, uansett her kommer det!

Hva skjer med verden?

Vi leser om 16 år gamle jenter som er samboere, og med mye eldre gutter.

Hadde det vært meg hadde mamma dratt meg etter armhårene hjem!

For fader, dere har akkurat blitt 16, dere har nylig fått loven på deres side for å ha samleie. Attpåtil var det en her hvor samboeren ville ha åpent forhold, for det var heeelt normalt.

Vi leser om 17-20 år gamle jenter som er sååå babysyke og bare må ha barn nå. Dere har hele livet foran dere. Ja, jeg er selv hatt lyst på barn i den alderen. Men opplev ting først, lev livet litt. De fleste av dere kan ikke en gang gi barnet en økonomisk og trygg hverdag.

Mennesker som går på trygd eller får hjelp økonomisk kan man ikke date.

Gutter som ikke rydder etter seg på øyeblikket hvor jenta sier det er noen forbanna hulemennesker, og hvor vi finner dem.. Ja, det er et godt spørsmål.

Om moren til din samboer lager mat til han noen dager på rad, da mister han all oppdragelse du har gitt han. Helt klart! At hun kan finne på noe så stygt som å lage mat til han er helt utrolig.

Det er normalt å forvente å bli invitert i familieselskaper, og om det en gang blir slutt mellom min samboer og meg er det helt ok at jeg drar hjem til foreldrene ofte. Selv når han og hans nye dame er der.

Det at gutter slår er ofte fordi jenter legger opp til det, selv for en liten stund siden leste jeg en tråd her inne hvor en kommenterte noe lignende med at han forstod godt at jentene ble slått. Må legge til: Selv hadde han aldri slått en jente.

Hva fader skjer med verden? Er DETTE hva som er normalt? Jeg kan virkelig ikke fatte og forstå det.. Det er utrolig, og dette er kun noen eksempler!

Anonym poster: 8966a28800a61462ba184e2e6413ff36

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger nå å vise meg som en AB. Det fordi jeg regner med å få noen stygge og ufine tilbakemeldinger, uansett her kommer det!

Hva skjer med verden?

Vi leser om 16 år gamle jenter som er samboere, og med mye eldre gutter.

Hadde det vært meg hadde mamma dratt meg etter armhårene hjem!

For fader, dere har akkurat blitt 16, dere har nylig fått loven på deres side for å ha samleie. Attpåtil var det en her hvor samboeren ville ha åpent forhold, for det var heeelt normalt.

Vi leser om 17-20 år gamle jenter som er sååå babysyke og bare må ha barn nå. Dere har hele livet foran dere. Ja, jeg er selv hatt lyst på barn i den alderen. Men opplev ting først, lev livet litt. De fleste av dere kan ikke en gang gi barnet en økonomisk og trygg hverdag.

Mennesker som går på trygd eller får hjelp økonomisk kan man ikke date.

Gutter som ikke rydder etter seg på øyeblikket hvor jenta sier det er noen forbanna hulemennesker, og hvor vi finner dem.. Ja, det er et godt spørsmål.

Om moren til din samboer lager mat til han noen dager på rad, da mister han all oppdragelse du har gitt han. Helt klart! At hun kan finne på noe så stygt som å lage mat til han er helt utrolig.

Det er normalt å forvente å bli invitert i familieselskaper, og om det en gang blir slutt mellom min samboer og meg er det helt ok at jeg drar hjem til foreldrene ofte. Selv når han og hans nye dame er der.

Det at gutter slår er ofte fordi jenter legger opp til det, selv for en liten stund siden leste jeg en tråd her inne hvor en kommenterte noe lignende med at han forstod godt at jentene ble slått. Må legge til: Selv hadde han aldri slått en jente.

Hva fader skjer med verden? Er DETTE hva som er normalt? Jeg kan virkelig ikke fatte og forstå det.. Det er utrolig, og dette er kun noen eksempler!

Tenk å sitte å irritere seg over jenter på 20 år som vil ha barn.. Hva angår det deg? Alle er forskjellige.

Anonym poster: 349617c1c5487c8305fe7a709eced56c

Skrevet

ja det er normalt ettersom vi alle er forskjellige med forskjellige grenser, terskel,behov og mestring.

Skrevet (endret)

Det er jo for det meste barn som skriver på dette forumet, kan ikke forvente annet. Kvinnfolk begynner KANSKJE å få vett nok i skallen når de runder 30, ikke før.

Endret av Reaper
  • Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Tenk å sitte å irritere seg over jenter på 20 år som vil ha barn.. Hva angår det deg? Alle er forskjellige.

16 - 17* :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Og ja, det er sykt. Tenker øyeblikkelig "daddy issues" så fort 16 åringer blir gravid med vilje og er samboer med langt eldre gutter. Folk er visst forskjellige, men fakta er at de ikke er ferdig modnet i hue i den alderen. Mye hormoner som bestemmer...

Skrevet (endret)

Det er jo for det meste barn som skriver på dette forumet, kan ikke forvente annet. Kvinnfolk begynner KANSKJE å få vett nok i skallen når de runder 30, ikke før.

Men hvis de da er 30, single og barnløse, så er det visst noe galt med dem. Vi kan visst ikke vinne uansett. ;)

Endret av Zzyzx
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke ts, men en sykemeldt, 21 år gammel, overvektig jente jeg kjente, som atpåtil hadde en psykisk lidelse og bodde hjemme hos moren sin ønsket seg barn. Hun hadde en eks som tok henne forgitt hun forsøkte å få barn med. Det er sykt! Det er sykt når jenter som ikke engang klarer å ta vare på seg selv tror de kan ta vare på et barn. Så ja, det er fint folk reagerer for det får være måte på å være liberal også.

Anonym poster: d24a7d9808c6a069ab5ab6df7c1c4f2d

Skrevet

Unge mennesker er mer aktive på nettet, de er også storforbrukere av alle andre media, og "alt" rettes inn den gruppen (reklame, tvprogrammer +++) så derfor får man også en skjev oppfattelse av samfunnsutviklingen.

Vil du ha sikre svar, prøv heller SSB.

Anonym poster: 5560eba1f1b69b359437b5942580662d

• Liker 1
Skrevet

Tror pengene de får fra nav spiller en stor rolle også. Ingen på 16-17 vet hvor travelt en baby kan være, og den babyen har man hele livet. Det er ikke en dukke man kan sette fra seg når man er lei eller sliten.

Så ja, litt enig med deg trådstarter. Det er en rar verden vi lever i. Jeg håper staten skrur igjen pengekrana til aleneforsørgere, først da vil ting normalisere seg. Da får ikke unge jenter barn kun pga pengene. De tror de kan leve av nav og blogging. Og menn bør også sendes på en skole der de lærer økonomi, hvordan et hjem holdes, hvordan vaske klær osv. Slik det er nå så bor menn hjemme til de er 29 og får alt servert av mor. Så bor de i 2 hjem og aner ikke hvor de egentlig hører hjemme fordi de er skilsmissebarn. Mye var bedre før ja.

Anonym poster: f738e445b36c7151849f6a515106e4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...