Gå til innhold

Hudpleieprogram fra Hilde Christina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, å lese bloggen ja, men hun tar 800kr for å anbefale fokl produkter og de får alle beskjed om å bruke de samme produktene. Det er noen tråder om det her inne. Helt sykt. De burde få pengene sine tilbake.

Dette er jeg klar over, men det er da ikke det du og jeg diskuterer.

Du skrev at du ville holdt deg unna bloggen — det var det jeg ikke helt forstod årsaken til. Å lese bloggen er gratis, og enten man liker eller misliker Hilde Christina er det ikke til å komme unna at bloggen er en veldig fin måte å lære om hudpleie på. Mange har fått god hjelp av å følge den, deriblant meg. Derfor anbefaler jeg den til andre som er nysgjerrig på hudpleietips og trenger en god innføring, uavhengig av måten Hilde Christina driver business på.

• Liker 1
Skrevet

Dette er jeg klar over, men det er da ikke det du og jeg diskuterer.

Du skrev at du ville holdt deg unna bloggen — det var det jeg ikke helt forstod årsaken til. Å lese bloggen er gratis, og enten man liker eller misliker Hilde Christina er det ikke til å komme unna at bloggen er en veldig fin måte å lære om hudpleie på. Mange har fått god hjelp av å følge den, deriblant meg. Derfor anbefaler jeg den til andre som er nysgjerrig på hudpleietips og trenger en god innføring, uavhengig av måten Hilde Christina driver business på.

Der er vi to forskjellige.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei

Jeg har i flere år slitt med uren hud, og vært hos flere hudpleiere uten resultater. De siste månedene har jeg lest litt på siden hildechristina.com og fått mange gode råd. Vil bestille et hudpleieprogram fra henne, men blir litt usikker på om jeg kan gjøre det når hun i en kommentar skriver:

Hvordan kan hun anbefale et program til huden min hvis hun ikke vet hvilken hudtype jeg har?

Hilde Christina September 24, 2009 at 15:18

Kombinert evt. Umulig uten å se deg. Dra til en hudpleier så ser hun det fort.

REPLY

Anonym poster: 4f4105b03d7572330278bd6a174ae8ed

har du fått hudanalyse hos en hudpleier? Det er mange hudpleiesalonger som er dårlige på det og rett og slett dropper det. Spør salongen neste gang om du skal bestille time et sted. Men om du ikke har sjekka det så kan man få en pekepinn.

F.eks om du føles fet i t-sonen:panne, nese hake mens du er mye tørrere på kinn/eller ikke så fet i kinn så kan det hende du har en kombinert hudtype.

Om du føler deg fet i hele ansiktet og har veldig tykk hud og store påorer kan det være tegn på en fet hudtype

Om du har små porer, tynn skjør hud og alltid er tørr og avhengig av fuktighetskrem ofte kan det være tegn på tørr hudtype

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg ville holdt meg unna bloggen til den kjerringa.

Å lese er gratis. Og det at det er god info der inne kan ingen nekte for. Andre ting kan man unngå med å holde seg fra å involvere kommentarfeltet eller kredittkort. Å tenke litt selv kan man tross alt gjøre...

Skrevet

Jepp, å lese bloggen ja, men hun tar 800kr for å anbefale fokl produkter og de får alle beskjed om å bruke de samme produktene. Det er noen tråder om det her inne. Helt sykt. De burde få pengene sine tilbake.

Og jeg antar at du jobber gratis?

Altså, jenten lever av bloggen sin, og vi slipper annonseinnlegg. Så jeg er veldig fornøyd med løsningen hennes.. Hvis du vil lese deg opp på egenhånd er det gratis, hvis du ikke orker og heller vil ha konkrete anbefalinger koster det penger.

Har vært og sjekket huden i hudpleiesalong tidligere, og de anbefaler kun produkter de selv selger. Med HC sin analyse fikk jeg liste over alle mulige produkter, og det var lett å finne det billig på nett.

• Liker 1
Skrevet

Altså, jenten lever av bloggen sin, og vi slipper annonseinnlegg. Så jeg er veldig fornøyd med løsningen hennes.. Hvis du vil lese deg opp på egenhånd er det gratis, hvis du ikke orker og heller vil ha konkrete anbefalinger koster det penger.

Har vært og sjekket huden i hudpleiesalong tidligere, og de anbefaler kun produkter de selv selger. Med HC sin analyse fikk jeg liste over alle mulige produkter, og det var lett å finne det billig på nett.

Hallo Hide Christina. Hvordan har du det i dag?

Skrevet

Hallo Hide Christina. Hvordan har du det i dag?

Ingenting i innleggene til vedkommende gir grunn til å tro at det er HildeChristina. Kanskje greit å svare på argumentene i innlegget i stedet for å komme med totalt malplasserte anklagelser om å være personen som diskuteres?

• Liker 3
Skrevet

Ingenting i innleggene til vedkommende gir grunn til å tro at det er HildeChristina. Kanskje greit å svare på argumentene i innlegget i stedet for å komme med totalt malplasserte anklagelser om å være personen som diskuteres?

Jeg såg ingen valide argumenter overhodet.

Skrevet

Så derfor velger du å svare noe helt jalla i stedet for å ikke svare, eller poengtere hvorfor du mener at argumentene er dårlige?

Jeg synes det er mye rart i det bloggeren HildeChristina sier og gjør, og jeg leser bloggen kun for å få hudpleietips. Samtidig ser jeg jo at MissCoverdale kan være inne på noe med innlegget sitt.

• Liker 1
Skrevet

Dette er to helt valide argumenter.

Anonym poster: 463a9bec4258383c9517e51f8b67a5ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...