Gå til innhold

Hudpleieprogram fra Hilde Christina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har i flere år slitt med uren hud, og vært hos flere hudpleiere uten resultater. De siste månedene har jeg lest litt på siden hildechristina.com og fått mange gode råd. Vil bestille et hudpleieprogram fra henne, men blir litt usikker på om jeg kan gjøre det når hun i en kommentar skriver:

Hvordan kan hun anbefale et program til huden min hvis hun ikke vet hvilken hudtype jeg har?

Hilde Christina September 24, 2009 at 15:18

Kombinert evt. Umulig uten å se deg. Dra til en hudpleier så ser hun det fort.

REPLY

Anonym poster: 4f4105b03d7572330278bd6a174ae8ed

Gjest BabyBlue
Skrevet

Finn ut hudtypen din og les på bloggen hennes. Da finner du produkter hun anbefaler for forskjellige hydtyper, så lærer du fort :)

Skrevet

Jeg ville holdt meg unna bloggen til den kjerringa.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor det? Det er da vitterlig mye god informasjon på bloggen, spesielt for de som ikke kan noe fra før av om hud, hudpleie og merker.

Det at man ikke alltid synes at humoren hennes eller måten hun driver bloggen på er bra eller riktig betyr ikke at det ikke er noe å hente der.

• Liker 6
Skrevet

Så merkelig svar fra en som selger hudpleieprogram over internett.....

Var det til svar på et medisinsk spørsmål eller noe?

• Liker 1
Skrevet

Hei

Jeg har i flere år slitt med uren hud, og vært hos flere hudpleiere uten resultater. De siste månedene har jeg lest litt på siden hildechristina.com og fått mange gode råd. Vil bestille et hudpleieprogram fra henne, men blir litt usikker på om jeg kan gjøre det når hun i en kommentar skriver:

Hvordan kan hun anbefale et program til huden min hvis hun ikke vet hvilken hudtype jeg har?

Hilde Christina September 24, 2009 at 15:18

Kombinert evt. Umulig uten å se deg. Dra til en hudpleier så ser hun det fort.

REPLY

Anonym poster: 4f4105b03d7572330278bd6a174ae8ed

Les denne tråden og innse at å bestille et hudpleieprogram er en dum idé. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=721724

Hvis du har slitt så lenge, er det kanskje på tide å gå drastisk til verks, for eksempel slik som man driver med i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=588807.

Hun anbefaler mye samme produkter som de selger i hudpleiesalonger her i Norge, hun kan ikke hjelpe deg mer enn det de kan.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det? Det er da vitterlig mye god informasjon på bloggen, spesielt for de som ikke kan noe fra før av om hud, hudpleie og merker.

Det at man ikke alltid synes at humoren hennes eller måten hun driver bloggen på er bra eller riktig betyr ikke at det ikke er noe å hente der.

Ut fra mitt syn er kjerringa en svindler.

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke du bare holde deg unna for en gangs skyld?! Og kom gjerne med noe konstruktivt istedenfor drittkasting!

Hilde Christina sitter inne med mye informasjon og kunnskap :) Men det er best å kunne hudtypen sin først :)

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke du bare holde deg unna for en gangs skyld?! Og kom gjerne med noe konstruktivt istedenfor drittkasting!

Hilde Christina sitter inne med mye informasjon og kunnskap :) Men det er best å kunne hudtypen sin først :)

Å ta 800kr for å "anbefale" produkter uten og en gang se på den som spør og ingen produkter blir sendt, er å pule folk i ræva uten at de har bedt om det, ut fra mitt syn. Og nei, jeg holder meg ikke unna. Folk bør heller gå til et godt parfymeri/huddpleiesalong og få analyse der (som er gratis) og så kan de kjøpe produkter hvis de vil.

• Liker 3
Skrevet

Ut fra mitt syn er kjerringa en svindler.

Det har du rett til å synes, men det forandrer ikke på det faktum at det er mye god informasjon å hente på bloggen hennes, satt i et oversiktlig og godt system. Jeg vet ikke om noen andre norske nettsider eller blogger som kan måle seg med hildechristina.com på det punktet.

• Liker 3
Skrevet

Det har du rett til å synes, men det forandrer ikke på det faktum at det er mye god informasjon å hente på bloggen hennes, satt i et oversiktlig og godt system. Jeg vet ikke om noen andre norske nettsider eller blogger som kan måle seg med hildechristina.com på det punktet.

Kom igjen, du kan få samme informasjon her.

Skrevet

Man bør mye heller søke kunnskap her inne, her får man input fra flere, samt at det er gratis. Hun har klare meninger på hva hun synes er bra og ikke og hun virker lite villig til å ta til seg ting andre sier. Folk burde være mye mer kritisk til hva hun skriver. Javisst kan hun en god del ting, men slik jeg ser det tar hun feil på mange områder.

• Liker 7
Skrevet

Kom igjen, du kan få samme informasjon her.

Ikke like godt forklart og satt sammen/organisert.

• Liker 2
Skrevet

Så merkelig svar fra en som selger hudpleieprogram over internett.....

Var det til svar på et medisinsk spørsmål eller noe?

Dette var spørsmålet.

Silje September 24, 2009 at 15:15

hva kan jeg ha da ?,

Har jo hverken tørr eller fet hud. Bare noen kviser nå og da..

Lengre nede i samme kommentarfelt skriver forøvrig HC dette,

Hilde Christina October 3, 2009 at 19:37

Aha, da vil jeg tippe det er normal hud som er sensitiv.

Produktveiledning gir jeg ikke gratis lenger: http://hildechristina.com/hudpleieprogram

Anonym poster: 463a9bec4258383c9517e51f8b67a5ea

Skrevet

Haha, tar hun betalt for "brukerveiledning." Folkens, da en tur til hudpleiesalong. Der er det kompetente folk som har vet hva de snakker om, uten å ta ekstra betalt for det.

Anonym poster: 1539a340d68bebaae7ac79cd278417d3

• Liker 3
Skrevet

Finn heller ut hva slags hudtype du har (dette kan du også lære på bloggen hennes: http://www.hildechristina.com/guide-hva-slags-hudtype-har-du?replytocom=43826), og les deg så opp på hva slags produkter du trenger. Du kan også lage en tråd om det her på forumet, mange her leser bloggen hennes og kan svare på spørsmålene dine. Da sparer du pengene og får tilnærmet samme hjelp.

Skrevet

Ikke like godt forklart og satt sammen/organisert.

Men verdt og betale 800kr for?

Skrevet

Må si meg enig med Gjest her altså. Men mitt inntrykk er at det er en del fjortiser som leser bloggen og forguder henne og tar alt hun skriver for god fisk. Å bruke masse penger på hudpleieprodukter uten at noen har sett på huden fysisk er dumt. I en salong får man med seg prøver så man kan se om akkurat disse produktene passer din hudtype.

Anonym poster: ada56d249ca4467c114d383bf0e8e3db

• Liker 1
Skrevet

Men verdt og betale 800kr for?

Nå bommer du litt — for det er jo gratis å lese bloggen.

• Liker 2
Skrevet

Nå bommer du litt — for det er jo gratis å lese bloggen.

Jepp, å lese bloggen ja, men hun tar 800kr for å anbefale fokl produkter og de får alle beskjed om å bruke de samme produktene. Det er noen tråder om det her inne. Helt sykt. De burde få pengene sine tilbake.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...