Chenet Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Mister innmari mye hår for tiden, håret er ikke behandlet og bruker lite produkter foruten shampo og balsam. Noen anbefalinger til shampo\balsam som kan styrke håret litt? Litt kjipt å plukke håndfuller med hår når man har vært et sted.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Du kan jo prøve shampoo/ balsam/ kur som heter Hair Wonder og som fås på Vita. I tillegg så bør du ikke ha håret i strikk da det sliter på håret. Tangle Teezer fra Enklere Liv er en super børste som ikke sliter på håret i det hele tatt. Anonym poster: 4b7795e242518f860637ef1851ee98d7
LittleJ Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Er no ganske nytt i Norge som heter Nioxin... Funka ikke på meg, men har visst funka veldig bra for andre! Tror grunnen til at man mister hår kan ha noe å si, jeg har psoriasis i hodebunn så sikkert derfor den ikke hjalp meg =/ Eller så kan du kjøpe en TangleTweezer, hårbørste som drar ut minst mulig hår!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Nisim anbefales. Den har ihvertfall stoppet håravfall hos meg. Anonym poster: 4c0ca3a7e603aa34752933b6d981526c 2
Chenet Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2013 Googlet litt og det ser ut som håravfall er en bivirkning av en medisin jeg har tatt en kur av, så det er vel en naturlig forklaring der. Det skal visstnok gro tilbake, men får bruke noen av tipsene så jeg mister minst mulig. Takk
Curlyme Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 hjelper den nisim virkelig eller er det bare tull
Gjest hannehov93 Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Ikke bruk sjampoer og balsamer med sulfater i, dette tørker ut håret, og håravfall er vanlig. Så å si alle sjampoer nå til dags inneholder dette, men det finnes enormt mange gode på iherb.com! Det kan også hende du mister mye hår fordi du mangler noe i kroppen, visse vitaminer feks. Dra til legen og ta en blodprøve, så får du svar på nettopp det Tror ikke det finnes en mirakelkur for håravfall fra alderdom eller gener, dessverre... Da må man finne på andre løsninger!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 hjelper den nisim virkelig eller er det bare tull Jeg har brukt den og håravfallet sluttet, MEN jeg begynte å spise mer og stresse mindre. Skjønner at sjampo kan ha virkning på håret og hodebunnen, men håravfallet kommer jo innenfra og dit kommer ikke sjampoen. Stress, dårlig mat, fødsel osv har nok mest å si. Men Nisim er uansett en god sjampo da! :-) Anonym poster: d9dfc8a24112c50860a12687a8599589
CatClaw Skrevet 25. februar 2013 #9 Skrevet 25. februar 2013 Gå til en frisør som selger Redken og spør etter Intraforce, i tillegg til sjampo og balsam, både for farget og ufarget hår, er det en lotion man skal massere inn i hodebunnen som har god effekt. Den hjalp i allefall meg, og andre jeg har anbefalt den videre til! De sier den virker mot alle typer håravfall bortsett fra cellegift...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå