Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg er en gutt/mann paa 22 aar, har ligget med 35 damer. kjaeresten min har faatt meg til aa faa daarlig samvittighet og til aa fole meg daarlig pga det ved aa kalle meg los, desperat osv siden hu har bare ligget med 8 stykker selv. men fikk vite idag at hun har rota (alt fra klining til suging osv) paa fylla med hundrevis av gutter ellers, men har aldri gaatt hele veien. og i forhold til meg saa er hu visst en skinnhellig engel ifolge henne. saa jeg lurer paa om dere syns det at jeg har vaert med 35 damer er verre enn alle de hu har rota med, eller om det er like ille begge deler? takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å bli en los krever utdannelse. Innebærer også båt, så kan ikke si at du blir en los av det du beskriver.

Endret av Sakone
  • Liker 7
Skrevet

Har det noe form for betydning for forholdet deres på hva dere har gjort og ikke gjort før dere ble sammen?

Skrevet

Sakone: har tydeligvis ikke norsk tastatur paa tlf, saa tlf maa skrive los, tror alle skjonner hva jeg mener uansett om de leser innlegget. og om du har noe mer irrelevant aa si, saa plis dont :)

Gjest: ja, det har det for hu, og litt for meg også siden hu gjor det til en big deal. men ville bare hore hva folk syns øl dette

Skrevet

Verre at hun har hatt en haug med pikker i munnen , istedenfor i fitta etter min mening.

Anonym poster: 9dd543389fe563e57f653a3353a2066e

Gjest Vena Cava
Skrevet

Spiller det noen rolle da hvem man har vært sammen med og ikke?

La historie være historie og kom dere videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...