Gå til innhold

brynpudder i.d BareMinerals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det brunnyanser i dette merket? Ekspeditrisen sa det bare fantes i dark blonde og ikke mørkere.

Anonym poster: 8c11bc5432c912ce81147d8f994d4a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brunette og var svært fornøyd. Men dn var litt mørk for meg siden jeg er sp lys. Mista an nettopp,mn hatt den i 3 år og den var ennå mer enn halvfull. Kjøp på ebay, dåfor dyrt i norge.. trodde den fantes i auburn og om er brun men går litt mer i varm farge men brunette er kald... regner da med di ennå har di, di selgte veldig bra da jeg selgte sminke:-)

Skrevet

Jeg hadde brunette og var svært fornøyd. Men dn var litt mørk for meg siden jeg er sp lys. Mista an nettopp,mn hatt den i 3 år og den var ennå mer enn halvfull. Kjøp på ebay, dåfor dyrt i norge.. trodde den fantes i auburn og om er brun men går litt mer i varm farge men brunette er kald... regner da med di ennå har di, di selgte veldig bra da jeg selgte sminke:-)

Hva heter fargen i varm brun?

Anonym poster: 8c11bc5432c912ce81147d8f994d4a01

Skrevet

Auburn tror jeg:-) lenge siden jeg jobbet med di med du finner fort ut is du søker på di, regner med di ennå hat de. Men jeg har hørt kjempebra ting om elf sitt øyebryns sett også, medfarge og gel og kost som følher med. Veldig billig men kjempebra, den skal jeg prøve meg på nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...