Gå til innhold

Hvor tidlig kan man teste positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er + 2 dager overtid på mens, testet idag ( på kvelden) og den var negativ, skuffende som alltid, Mannen ble irritert fordi jeg ikke ventet til imorgen tidlig, men dette er vel noe han aldri kan forstå.

Uansett.. jeg har alltid hatt regelmessig mens, den uteblir aldri!

Jeg har ømme brystvorter ( ikke selve brystene ), litt hodepine, og ikke helt følt meg i tipp topp form..

Skal jeg stole på at mensen bare er uteblitt og at testen er negativ, eller skal jeg teste igjen? hvor mange dager bør jeg vente før jeg tester på nytt?

Anonym poster: 979c22aeca273d91224b4ba9ced3c204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test imorra tidlig på første urin, og ikke drikk før du legger deg.

Jeg fikk svak strek 8 dager etter befruktning. Noen får ikke positiv test før 1 uke etter IKM, men det hører nok til sjeldenhetene.

Om testen er negativ imorgen, og det er over 14 dager siden eggløsning så er du nok ikke gravid dessverre.

Lykke til da :)

Skrevet

selv er vi i pp2 og det jeg har lært om dette med når man kan teste seg er at på apoteket selger dem clearblue tester som hevder kan oppdage graviditet fem dager før mens. de testene som kan det står det på med tekst. du finner også et skjema på baksiden, som viser det at den klarer bare ca 50 prosent sjanse så tidlig.

Skrevet

selv er vi i pp2 og det jeg har lært om dette med når man kan teste seg er at på apoteket selger dem clearblue tester som hevder kan oppdage graviditet fem dager før mens. de testene som kan det står det på med tekst. du finner også et skjema på baksiden, som viser det at den klarer bare ca 50 prosent sjanse så tidlig.

men er det ikke bare veldig dumt å teste såå tidlig, med tanke på evt kjemisk graviditet..?

http://unsofa.com/sykdom/hva-er-en-kjemisk-graviditet.html

(jeg mener ikke at man ikke skal teste rundt ikm altså, men før det er vel ikke vits..)

Skrevet

Vel det er vel forskjellige meninger ute å går, men for vår del så tester vi iallfall denne gangen tidlig. Vi tenker vi tåler den om det viser seg å bli noe slikt, for sa kan skje uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...