Gå til innhold

Fin brun veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en ny mørkebrun veske. Har sett på de typiske fra Mulberry, men de blir i dyreste laget. Jeg liker i alle fall de som er litt enkle, uten for mye pynt, logoer eller dingeldangel. Og ikke de typiske "tote"ene siden jeg ikke kler meg sånn veldig klassisk. Bruker helst parkas/skinnjakke og wedges liksom, en sjelden gang blazer.

Er det noen som har tips til en fin en, som helst ikke koster så mye mer enn 5-6000? Synes jeg har sittet og sett på så mye nå og blir veldig glad om noen av dere veskeinteresserte har noen forslag. :)

Anonym poster: c322d94237136e11f715e4033c292296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant en fin veske som jeg dessverre ikke finner igjen nå. Det var en veske fra Marc Jacobs der merket ikke var i metall som det ofte er, men trykt inn i skinnet med små "studs" rundt. I tillegg var det to glidelåser i fronten hvor begge gikk litt på skrå oppover. Den hadde ganske kort rem og hadde litt "hobo"-fasong. Noen som vet hvilken jeg mener og hva den heter?

Skrevet

tiger of sweden vesker er pene, enkle og har en ikke-avskrekkende pris :-)

Anonym poster: d851e673e9b153b518fd039679f365a5

Skrevet

Den er ikke mørk brun da, men jeg synes Natasha fra Marc by Marc Jacobs er fin og casual:

marcj4286643409_q1_1-0_336x596.jpg

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk! :) Den var veldig fin og enkel, men det ser ikke ut som de har den i mørkebrun, bare i cognac? For jeg har egentlig en lignende veske i den fargen. Synes det er veldig vanskelig å finne mørkebrun. Miu miu også har, men de er jo også for dyre igjen.

Skrevet

Tusen takk! :) Den var veldig fin og enkel, men det ser ikke ut som de har den i mørkebrun, bare i cognac? For jeg har egentlig en lignende veske i den fargen. Synes det er veldig vanskelig å finne mørkebrun. Miu miu også har, men de er jo også for dyre igjen.

Jeg aner ikke hvilke farger den kommer i, jeg ønsker meg den i svart så... Men du kan jo sjekke ut nettsidene til Marc Jacobs, hvis de har så er det jo der. Mørk brun forbinder jeg mest med Mulberry altså! Så da ville jeg heller spart litt til, for skinnet til MBMJ kan ikke sammenlignes med Mulberry :rodmer:

Skrevet

Jeg aner ikke hvilke farger den kommer i, jeg ønsker meg den i svart så... Men du kan jo sjekke ut nettsidene til Marc Jacobs, hvis de har så er det jo der. Mørk brun forbinder jeg mest med Mulberry altså! Så da ville jeg heller spart litt til, for skinnet til MBMJ kan ikke sammenlignes med Mulberry :rodmer:

Problemet er at jeg er så forferdelig dårlig til å spare, og jeg har maks den summen å bruke på sko og klær i måneden. Og egentlig synes jeg det er litt for dyrt for en veske. Jeg har en dyr Chloe-veske, og det ender med at jeg aldri bruker den. Når jeg blir så redd for det at jeg ikke bruker det, ja da er det rett og slett over min prisklasse. :)

Jeg fant ut hvilken veske det var da, men det var en gammel fra 2007. Går det an å finne gamle men ekte vesker noe sted? Nå har jeg hengt meg helt opp i den vesken, og det bare fordi den var mørkebrun! Haha

Skrevet

Problemet er at jeg er så forferdelig dårlig til å spare, og jeg har maks den summen å bruke på sko og klær i måneden. Og egentlig synes jeg det er litt for dyrt for en veske. Jeg har en dyr Chloe-veske, og det ender med at jeg aldri bruker den. Når jeg blir så redd for det at jeg ikke bruker det, ja da er det rett og slett over min prisklasse. :)

Jeg fant ut hvilken veske det var da, men det var en gammel fra 2007. Går det an å finne gamle men ekte vesker noe sted? Nå har jeg hengt meg helt opp i den vesken, og det bare fordi den var mørkebrun! Haha

Finn.no, bloppis.no, bazar.no er de jeg bruker i hvert fall :-)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Lil Ukita av marc jacobs er jeg selv veldig fornøyd med... :)

Skrevet

Lil Ukita av marc jacobs er jeg selv veldig fornøyd med... :)

Den falt jeg veldig for! :)

Skrevet

Jeg endte opp med en Marc by Marc Jacobs-veske. Litt snillere pris på den. :) Takk for hjelp!

Den er litt annerledes i skinnet enn de jeg har fra før, ikke så glatt. Bruker dere vanlig leather balm på MBMJ-veskene deres?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...