Gå til innhold

Hvor mye skal man utlevere av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker veldig veldig mye med en gutt nå.

Samtalene våres består av mye skitten flørting og vi forteller hverandre masse om oss selv, på det seksuelle området.

Men jeg vet ikke hvor mye jeg skal utlevere av meg selv?

Vi holder ikke på, vi bare har det gøy med å fortelle og pirre hverandre.

Jeg er redd jeg kan bli stemplet som tøs eller noe?

Har lyst å fortelle han hva jeg liker og åssen fetish jeg har og hvordan og hvor jeg onanerer osv.

Men er det litt risikabelt?

Er det noe som er OK å gjøre med en gutt?

Hvor går grensen, er det noen grense?

Anonym poster: a635e2ef2fd43b173625b8a0e971815c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du som bestemmer hvor grensa skal gå. Jeg for min del ville ikke fortalt noen jeg ikke holdt på med hvordan jeg tar på meg selv. Noen ting syns jeg blir mer privat en å skrike det ut til noen jeg egentlig ikke kjenner. Om dere kun skriver på nett/sms så er det jo skriftelig i tillegg, så du kan ikke si at han juger heller.

Mange rasshøl der ute. bare tenk på han fra oslo som legger ut nakenbilder av unge jenter.

Anonym poster: 33c273d18f695411621a6fa679f76807

Skrevet

Ikke gjør det hvis du liker den gutte, hvis du vil ha en fuckfriend, da er det greit.

Gutter liker at jenter liker sex, selvsagt, men det må være den mystiken bak det, det er det som gjør sånn at jenter kan GI sex, og gutter er heldig å MOTTAR sex.

Skrevet

Tror jeg blir luremus

Gjest Lurifix
Skrevet

Spørs da på gutten. Hadde det vært meg så kunne du fortalt alt mulig uten å bli stemplet som noe som helst. Men folk flest er jo ødelagt i hodet så det kan jo være risky.

• Liker 2
Skrevet

Spørs da på gutten. Hadde det vært meg så kunne du fortalt alt mulig uten å bli stemplet som noe som helst. Men folk flest er jo ødelagt i hodet så det kan jo være risky.

enig, og det er jo noen som nesten ikke tåler noen ting
Skrevet

Han er bare året eldre enn meg, og har sagt at han ikke har noen grenser, og det er tydelig å se!

Han sier jeg er sykt digg å snakke med, og at samtalen(e) forblir mellom oss.

But still, har på følelsen at han håper på noe fra meg, men er godt mulig jeg ender opp som luremus.

Hvordan er det å bli stempla som luremus da?

Vi har mange felles venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...