overfladisk1234 Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Noen som har noen tips til gode neglelakker? Syntes ikke de fra Dior fungerer noe bra, liten holdbarhet.. Har en fra merket Ciatê og er superfornøyd med dem! Noen som også har noen tips til hvordan man kan beholde neglelakken på lengs mulig uten at den flasser av?
Gjest Søgni Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Jeg bruker ulike merker, og synes nok at det er forskjell i kvalitet, holdbarhet, konsistens etc. fra farge til farge fra samme produsent, tillegg til mellom merker. OPI er jeg for eksempel stort sett veldig fornøyd med, men med en skikkelig topplakk synes jeg holdbarheten er grei med de fleste merker, inkludert den jeg har fra H&M. Så topplakk bør du prøve med tanke på holdbarhet, om du ikke allerede bruker det. Mange liker den fra Seche Vite, selv har jeg ikke prøvd den.
sara-ellis Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Jeg synes å huske at en blogger skrev at lakkene fra YSL er bedre enn de fra Chanel og Dior. Har en venninne som samler på neglelakker og hun har veldig mange fra Essie og OPI.
Adhara Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Jeg er fornøyd med det meste, så lenge de har topplakk over seg. Seche vite er gullverdt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå