Gå til innhold

Cameltoe og tights....

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Men - :klo: Hva er egentlig galt med cameltoe?

• Liker 1
Skrevet

Hvis man ikke kan være ute blant folk uten å stirre i skrittet deres, for deretter å la seg provosere, bør man revurdere å forlate huset i det hele tatt.

For øvrig syns jeg denne "muffin top'en" er mye verre enn "kameltåa". Uansett hvordan du ser ut, tykk eller tynn, så er det det er stygt. Bor i liten by, så jeg ser altfor mange jenter og til og med kvinner 30-40 som går rundt i bukser og særlig jeans som er minst tre størrelser for små, bare fordi de med nød og neppe klarer å træ dem over ræva. Jeg går ut i fra at det sikkert føles bra for egoet deres, men de lurer bare seg selv, og knapt nok det. Jeg så ei her om dagen; en jente på min egen alder, som hadde på et par jeans som var flerret opp på begge lårene, to ganger, så det så ut som om beina hennes hadde hvite fartsdumper tytende ut. Over det hadde hun en knøttliten boblejakke, som så vidt dekket magen, som fløt utover linningen. Hun var ikke spesielt tykk, men den stilen fikk det bare til å se slik ut.

Selv om jeg gjerne skulle hatt den samme selvtilliten til å gå kledd sånn utendørs, og attpåtil midt på vinteren, satser jeg heller på tights og tunikaer og jeans/bukser med høyt liv og et mer feminint snitt. Dette kommer sikkert til å irritere noen, men jeg synes lave og trange jeans er vulgært, enten det er på "The Body" eller en "feit gammal bingokjerring".

Skrevet

Hvis man ikke kan være ute blant folk uten å stirre i skrittet deres, for deretter å la seg provosere, bør man revurdere å forlate huset i det hele tatt.

For øvrig syns jeg denne "muffin top'en" er mye verre enn "kameltåa". Uansett hvordan du ser ut, tykk eller tynn, så er det det er stygt. Bor i liten by, så jeg ser altfor mange jenter og til og med kvinner 30-40 som går rundt i bukser og særlig jeans som er minst tre størrelser for små, bare fordi de med nød og neppe klarer å træ dem over ræva. Jeg går ut i fra at det sikkert føles bra for egoet deres, men de lurer bare seg selv, og knapt nok det. Jeg så ei her om dagen; en jente på min egen alder, som hadde på et par jeans som var flerret opp på begge lårene, to ganger, så det så ut som om beina hennes hadde hvite fartsdumper tytende ut. Over det hadde hun en knøttliten boblejakke, som så vidt dekket magen, som fløt utover linningen. Hun var ikke spesielt tykk, men den stilen fikk det bare til å se slik ut.

Selv om jeg gjerne skulle hatt den samme selvtilliten til å gå kledd sånn utendørs, og attpåtil midt på vinteren, satser jeg heller på tights og tunikaer og jeans/bukser med høyt liv og et mer feminint snitt. Dette kommer sikkert til å irritere noen, men jeg synes lave og trange jeans er vulgært, enten det er på "The Body" eller en "feit gammal bingokjerring".

Noen følte seg truffet ser jeg:P

Anonym poster: f1d311168c7ce7c0fa1a97663b5614ee

Gjest Eurodice
Skrevet

Noen følte seg truffet ser jeg:P

Anonym poster: f1d311168c7ce7c0fa1a97663b5614ee

Amanda kan sikkert svare for seg selv, men jeg forstår ikke logikken i at man nødvendigvis må føle seg truffet selv, for å synes at den påkledningen hun beskriver, er vulgært. Jeg ser mange unge jenter som med fordel kunne utvikle kritisk sans og anskaffe seg et helfigurspeil, for hjelpe meg så mye rart og ukledelig å se.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg må bare spørre, for det er mulig det bare var jeg som ikke oppholdt meg i de rette sirkler får å få denne typen informasjon, men var det i det hele tatt snakk om cameltoe og muffintop for 15 år siden? Fenomenet har jo selvfølgelig alltid vært der, men jeg kan ikke huske dette var et tema da. Grunnen til at jeg spør er at jeg kan garantere at min mor og hennes venner i 50-60 års alderen ALDRI har hørt disse ordene, og ikke vet at det er nåtidens "mote-tabber" som man på liv og død må holde seg unna.

Tja det har ihvertfall eksistert i 13 år for jeg ble introdusert for det i år 2000 med Britney Spears - Oops! I Did It Again på MTV den gangen hvor det faktisk var musikk på MTV.

http://www.austinchronicle.com/binary/2109/BritneySpears.png

Anonym poster: cd65809e3abc5e90c6354a754b6ae136

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Tja det har ihvertfall eksistert i 13 år for jeg ble introdusert for det i år 2000 med Britney Spears - Oops! I Did It Again på MTV den gangen hvor det faktisk var musikk på MTV.

Anonym poster: cd65809e3abc5e90c6354a754b6ae136

Men er det bilde ekte? Så det sikkert for ti år siden første gangen og har alltid trodd det egentlig var falsk. For er jo kun det bilde man ser det på og ikke i musikkvideoen.

Anonym poster: 4da966daeec139f53b3b1f2e246c62f5

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har aldri sett cameltoe på noen, hvem ser der egentlig??? :omg: Menn får da lov til å ha bulk, hvorfor skal det være så rart at kvinner har noe der nede? Noen har "bollemus", jeg har ikke bollemus eller store ytre kjønnslepper, jeg hadde ikke hatt noe imot å ha en såkalt bollemus. Fikk cameltoe sist jeg trente, hadde mensen og et stoort nattbind nedi trusen. Drar også opp spinningsbuksen for å slippe ristende love handles.

Skrevet

Jeg har aldri sett cameltoe på noen, hvem ser der egentlig??? :omg:

Alle menn. Har du tights på så ser alle som får øye på deg.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Alle menn. Har du tights på så ser alle som får øye på deg.

Er ikke noe spennende med cameltoe uansett, er som at jeg skulle glodd på bulken til menn.

Skrevet

Er ikke noe spennende med cameltoe uansett, er som at jeg skulle glodd på bulken til menn.

Som sagt, menn ser på tights – cameltoe eller ei. Og nei, det er ikke det samme som bulken til menn. Det blir mer som menn som ikke helt klarer å kle seg, slik at ting blir hengende utenfor og man ser omrisset av både det ene og det andre. Særlig eldre menn er flink til dette. Logistisk sett i hvert fall. Jeg vil anta at det er flere menn som tenner på cameltoe enn kvinner på pikk som henger nedover låret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...