AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg har prøvd å bli gravid i tre år uten å lykkes. Egentlig har vi vel delvis gitt opp nå, og det siste året har jeg bare akkurat såvidt orket å holde tellingen på når jeg venter mensen. Pga mye som har skjedd de siste par mnd har det i tillegg blir minimalt med sengekos, så jeg har ikke tenkt på muligheten for å bli gravid. Men så har symptomene kommet litt sånn i rykk og napp de siste dagene, og jeg har igjen begynt å tenke på muligheten. For noen dager siden gjorde det vondt omtrent i livmorområdet (jeg er ikke heeelt stødig på anatomien), på samme måte som det gjorde den gangen jeg var gravid for noen år siden. Den gangen endte det med SA. Det gikk over, og jeg tenkte ikke mer på det. Så i dag ble jeg plutselig veldig kvalm og kjente antydning til halsbrann, noe jeg aldri opplever ellers. Dette var utpå dagen, så jeg trodde jeg var i ferd med å bli syk. Men så gikk det også fort over, men nå i kveld merket jeg en utpreget metallsmak i munnen og det slo meg at sånn har det vært siden i går, og da begynte jeg plutselig å legge sammen 2+2... Men så er jeg redd det bare er ønsketenkning da. Skal ha mensen om fire dager, så det kan jo like gjerne være det. Eller noe helt annet. Måtte bare dele dette med noen, for jeg har ikke lyst å gi mannen forhåpninger i tilfelle det er falsk alarm, som det jo mest sannsynlig er. Anonym poster: bbfcbc0397cd50b6399862f652897c15
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Ikke godt å si hva det er for noe, men tror det er skjeldent noen får symptomer SÅ tidlig, men det kan jo være? jeg ville latt være å si noe til mannen foreløbig, til en evt mens uteblir, og du tester deg noen dager senere... men OM du vil vite NÅ, får du kjøre til apoteket å kjøpe deg en RFSU graviditets test, den skal visst vise ganske tydelig allerede 1 uke før forventet mens, om du er gravid eller ikke.. Har du vært til noen utredning? siden du ikke har klart å bli gravid i løpet av de 3 årene? Håper du får Positivt svar! Anonym poster: 6caadf267ba30b3635c590532f79c2fa
Sueno Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 ville bare si lykke til håper du får svaret du ønsker deg men det er nok for tidligå si enda bare på det du skriver. men gjør gjerne som du får et vink om i innlegget over, kjøpt en test du, men les på pakken slik at du får riktig test. det finnes også en pakke fra clearblue som hevder å kan vise svar fem dager før forventet mes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå