AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 hvordan kan jeg slette gammel musikk fra min ihpone (via itunes), og legge til nye? var heldig en gang og klarte å legge til 70sanger. og de andre gangene jeg skulle legge til musikk så funket det ikke,så har hørt på samme musikk i et år. vil slette de gamle og legge in nye,hvordan går jeg frem? litt spesifikk instruksjoner pls.... (synes det var mye enklere med sony ericson-bare å dra dem inn i mappen) Anonym poster: 62e651f652817328ad9b6c79d75d2ebc
Dricka Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Anbefaler deg å kjøpe spotify jeg. Jeg har ikke iphone.
sara-ellis Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Slenger meg med på den, kjøp Spotify Premium!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 er det en tlf?....... Anonym poster: 62e651f652817328ad9b6c79d75d2ebc
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 btw, trenger hjelp til instruksjoner. ikke å kjøpe en annen device, fordi iphonen kostet flesk og vil jo ikke bytte den ut enda siden den er ikke så gammel og fortsatt brukbar. suggestsions anyone? ogja, jeg kastet instruksjonsboka... Anonym poster: 62e651f652817328ad9b6c79d75d2ebc
Dricka Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 er det en tlf?....... Anonym poster: 62e651f652817328ad9b6c79d75d2ebc Spotify premium er noe du laster ned på pc`en din og på mobilen din. Du kan kjøpe et abonnoment på butikken der du finner tusenvis av musikk. Da har du musikk både på mobilen og pc`en din alt etter hvordan du styrer det selv.
sara-ellis Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Koster 49 eller 99 i mnd alt etter som hvilket abb. du har. Sjekk ut spotify.com
linkan Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 Jeg bruker spotify på min iphone. Det er et program du laster ned i app store, om du kjøper premium (rundt hundrelappen, tror jeg) så kan du søke opp alle de sangene du vil, legge dem til i spillelister og høre på dem via telefonen. Enkelt og greit Spotify kan du bruke på for eksempel pc og ipad også.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Oppdater først iTunes. Så kobler du telefonen til pcen. Når du åpner iTunes vil det være en boks øverst til høyre der det står iphone, ved siden av er det en lik boks der det står itunes store. Trykk der det står iphone, ikke på den pilen ved siden av. Da får du opp hvor mye som finnes på telefonen osv, dvs nå er du under oversikt. Trykk på boksen der det står musikk. Så huker du av for den musikken du vil ha og fjerner de du ikke vil ha. Trykk på synkroniser-knappen nederst i høyre hjørne. Vil du legge til andre til som podcaster trykker du på den knappen og huker av det du vil ha osv. Til slutt trykker du på den blå knappen øverst til høyre som det står ferdig på. Helt til slutt trykker du på den trekantpilen ved siden av der det står iphone og telefonen kan fjernes fra pcen. Anonym poster: 3f687112e7a593b65e22e9fd2dc509f8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Oppdater først iTunes. Så kobler du telefonen til pcen. Når du åpner iTunes vil det være en boks øverst til høyre der det står iphone, ved siden av er det en lik boks der det står itunes store. Trykk der det står iphone, ikke på den pilen ved siden av. Da får du opp hvor mye som finnes på telefonen osv, dvs nå er du under oversikt. Trykk på boksen der det står musikk. Så huker du av for den musikken du vil ha og fjerner de du ikke vil ha. Trykk på synkroniser-knappen nederst i høyre hjørne. Vil du legge til andre til som podcaster trykker du på den knappen og huker av det du vil ha osv. Til slutt trykker du på den blå knappen øverst til høyre som det står ferdig på. Helt til slutt trykker du på den trekantpilen ved siden av der det står iphone og telefonen kan fjernes fra pcen. Anonym poster: 3f687112e7a593b65e22e9fd2dc509f8 Tusen takk. akkurat det jeg ba hjelp om =) det gikk greit nå,og jeg slippet å finne frem til et annet program. Btw så er jeg utenlandsk,og hører mye på utenlandsk musikk,så tviler på at de finnes på den spotify som dere andre prater om.. Anonym poster: 62e651f652817328ad9b6c79d75d2ebc
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #13 Skrevet 27. februar 2013 Oppdater først iTunes. Så kobler du telefonen til pcen. Når du åpner iTunes vil det være en boks øverst til høyre der det står iphone, ved siden av er det en lik boks der det står itunes store. Trykk der det står iphone, ikke på den pilen ved siden av. Da får du opp hvor mye som finnes på telefonen osv, dvs nå er du under oversikt. Trykk på boksen der det står musikk. Så huker du av for den musikken du vil ha og fjerner de du ikke vil ha. Trykk på synkroniser-knappen nederst i høyre hjørne. Vil du legge til andre til som podcaster trykker du på den knappen og huker av det du vil ha osv. Til slutt trykker du på den blå knappen øverst til høyre som det står ferdig på. Helt til slutt trykker du på den trekantpilen ved siden av der det står iphone og telefonen kan fjernes fra pcen. Anonym poster: 3f687112e7a593b65e22e9fd2dc509f8 prøvde dette,men klarte det ikke denne gangen heller. jeg plugget inn iphonen til pc'en og hadde slått på itunes. det som er annerledes denne gangen var at de 81sangene jeg har på iphonen ikke vises i itunes på pc'en. jeg dro musikken fra pc'en til mappen itunes og klikket på iphone-knappen på høyre hjørnet oppe og deretter på synkroniseringsknappen nederst og "ferdig" knappen øverst på høyre igjen. det jobbet og da den blr ferdig,var det ingenting som skjedde. den samme musikken med 81sanger på min iphone er der, de nye musikkene kom ikke med. så lei av iphone nå¨.var så mye enklere med sony ericsson Anonym poster: 62e651f652817328ad9b6c79d75d2ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå