AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg vet at jeg vil ha kjæresten min. Han jeg har hatt i fire flotte og fæle år, for å si det sånn nøyaktig Men det var en stund der hvor vi hadde gjort det slutt og flyttet fra hverandre. På den lille stunden flørtet jeg mye på byen og ble medlem på en datingside, som man så fint kaller det. Der traff jeg en fyr som jeg kom godt overens med. 3 uker etter å ha snakket sammen hver dag, ble vi enige om å møtes. Vi koste oss hele kvelden og han overnattet. Vi hadde sex, selv om vi på forhånd ble enige om å ikke ha det... men kåtheten tok overhånd tilslutt, kan man vel si. Men under denne sexen, tenkte jeg ofte på eksen (som nå er kjæresten min igjen) jeg tenkte blant annet at eksen var bedre på alle mulige måter. Jeg følte meg ikke helt trygg og komfortabel med å ligge hos denne mannen, og tenkte at det skulle vært eksen min som lå her nå. Dessuten grublet jeg litt over størrelsen på mannen der nede... eksen hadde liksom dobbelt så stor. Haha. Men uansett, dette førte jo til at jeg forsto at jeg ikke var over eksen i det hele tatt og valgte å ta avstand fra denne mannen en stund. Traff eksen igjen og det tok ikke lang tid før vi fant tilbake til hverandre igjen. Dette er nå ca. et halvt år siden og vi har planer om å flytte sammen igjen osv. Men i det siste har jeg plutselig begynt å tenke litt på denne mannen igjen. Jeg vet at han har fått seg kjæreste og vi snakket i to sekunder her om dagen og han nevnte at han ikke kunne hatt det bedre osv. Jeg ble/er jo glad på hans vegne og syns det er bra at han er lykkelig. Husker nemlig at han klagde på at han stadig vekk ble dumpet av jenter han likte eller noe lignende. Så at det går så bra med han nå, syns jeg er bra. Så det ikke noe slik at jeg tenker "Søren, han har dame. Nå er det for sent for meg!" Men heller mer at jeg lurer på hvordan det ville gått om jeg hadde valgt han, og ikke eksen/kjæresten. Jeg har det veldig fint med kjæresten min og ser for meg en framtid med han. Han er helt herlig og fantastisk. Jeg smiler om dagen. Så hvorfor tenker jeg plutselig på denne mannen igjen da? Jeg drømte om han her om dagen også. Det inneholdt flørting og kyssing etc. Jeg tror også jeg innbiller meg at jeg er småbetatt av en kompis, men hver gang jeg tenker meg om, så er han ikke tiltrekkende i det hele tatt. Og han har hatt så mange damer/sexpartnere at jeg aldri i livet kunne stolt på han som kjæreste. Han har også vært utro mot sin eks, så det er bare noen av grunnene til at jeg aldri i verden ønsker meg han som noe mer enn som en venn. Men det er personligheten og humoren hans som gjør at jeg liker han så godt. Vi er så like... Hvorfor føler jeg slik for disse mennene, når jeg egentlig er aller mest forelsket i kjæresten og har det veldig bra med han? Er det normalt å føle slik noen ganger? Det går litt opp og ned og akkurat nå... nei, jeg vet ikke. Akkurat nå føler jeg ingenting annet enn at jeg gleder meg til å se kjæresten min igjen i morra. Jeg titter på IKEA etter ny dobbelseng og sofa til oss, ettersom han snart flytter inn til meg. Haha, jeg skjønner meg ikke på meg selv noen ganger altså. Vil noen forklare? Anonym poster: af1b11b5c1eaf4db6021f9e0d7a918f2
frøkna Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Kan ligge innebygd i deg at du vil ha det du ikke har.. Eller at du føler at ting er for bra nå, så du leter etter noe "feil" i følelsene dine. Vanskelig å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå