Gjest Biffen Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Hver dagen derpå hvor jeg har ”funnet tonen” med noen kvelden før, får jeg en sånn trist melankolsk stemning som blir verre utover dagen. Jeg er usikker på hva følelsen kommer av, om det er et utrykk for at jeg er blitt litt betatt eller om det bare er en slags form for fylleangst. Kanskje har det en utelukkende fysiologisk forklaring. Kanskje er alle endorfiner og dopamin brukt opp på den seksuelle spenningen og gleden over å finne noen, så hjernen trenger en dag på å gjenopprette kjemien? Det har vært slik så lenge jeg kan huske. Veldig merkelig. Og følelsen er nesten helt borte neste dag. Noen som kjenner seg igjen og kan kaste litt lys over dette?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Kanskje det bare er fordi kvelden er over og du savner godfølelsen? Anonym poster: cacb2369b50ce2a9b7319af4652adc05
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. For meg starter det med at jeg tenker på hvor bra det var i går, så endrer det seg utover dagen til "Huff, det var sikkert fordi han var full... Hvorfor skulle han ellers være interessert?", eller noe i den dur.. I mitt tilfelle tror jeg det handler om selvtillit, jeg er mye modigere i "lystig lag" enn hva jeg er til vanlig. Anonym poster: 951829302abbcf97e41d29af7abcdd02 1
Obiola Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Man er jo ganske ofte på topp når man er full da, så kommer dagen derpå hvor man er ganske sliten og dårlig. Så endrer man på mange måter personlighet i fylla, kan være at man føler på det og. Man har oppført seg på en måte man ikke gjør ellers, mistet litt hemninger. Og man blir jo litt nedstemt dagen etter, tror det kan være alkoholens påvirkning på kroppen og. Det går på mange måte fort opp og fort ned.
Gjest winston Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Jeg føler også ofte et savn. Det gjelder nødvendigvis ikke (sannsynligvis ikke) den fyren man flørtet med, men tanken/drømmen om "noen". Har det fortsatt sånn etter en jeg traff forrige helg, men denne gangen tror jeg det er han jeg savner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå