nickless Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg er klønete på dagligvare butikker. Jeg ser at andre effektivt pakker varene sine , og posene ser liksom "fine og godt utnyttet plassen " ut...mine har jeg opplevd revner før jeg får dem til bilen....ok , ikke så mye tungt i en pose , den tar jeg , og eggene på toppen....men har dere flere "regler" , dere som jeg ser mestrer handleposene til fulle , full handlevogn , også pakkes det ned i 4 poser på null komma niks....jeg trenger en 8-9 poser , jeg , på en slik handlevogn......
Frøken S Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Jeg pakker ettersom hvor i huset varene skal. Kjøleskapvarer i en pose, tørrvarer i en osv, så slipper jeg å springe rundt med posen hjemme. Frukt og egg alltid øverst i posen det er plass. 1
123bell Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Tyngste nederst, stiller melkekartonger o.l på høykant. så trøkker jeg resten nedi der det er plass, hehe Tenk på tetris når du pakker varene dine, da får du sikkert plass!! 4
Serafina. Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Frysevarer og kjølevarer i samme pose, hvis det er plass. Tørrvarer sammen og grønnsaker sammen. En ufravikelig regel er det tunge nederst og ting som kan knuses eller bli ødelagte på toppen. Hvis det er mange tunge ting fordeles det i flere poser så det er mulig å bære.
Armitage Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Jeg tar alt som er hardt og tungt som melkekartonger, hermetikk, glass, flasker osv. i posen først. Så legger jeg alt det andre innimellom der det er plass. Pakker med kjøtt o.l. stabler jeg pent oppå hverandre. Jeg prøver å stable alt som jeg ville ha gjort om det var en pappeske istedenfor en pose.
JustLittleMe Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Det kommer helt ann på hva jeg handler. Hvis det bare er masse småting så slenger jeg det bare oppi posene, men hvis det er mer av det typiske forbruks varer, så sorterer jeg det etter hvor det skal på plass etterpå
nickless Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2013 Nå går jeg fra Briget Jones til Angelina på Rema , folkens! Takk for tips
blabla- Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Jeg er sånn at jeg pakker systematisk hvis det ikke er lang kø og stressende rundt meg. Er det milelang kø hiver jeg varene oppi posen det raskeste jeg kan og kommer meg fortest mulig ut. Verste er når både den som stod foran meg i køa og den som stod foran der igjen fremdeles ikke har greid å bli ferdig med å pakke og kassadama må stå å holde på mine varer mens hun beeper de inn fordi det ikke er noen plass ledig i enden på båndet for meg å pakke
melly666 Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Jeg prøver å stille juice/brus/brød på høykant i et hjørne. Prøver så å fylle tomrommene imellom dem, og så bare kaste resten oppå jeg er ikke særlig flink å pakke, så pleier alltid å ta en pose mer enn jeg tror jeg trenger
Gjest Gagaen Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 En pose med kjølevarer , en med frysevarer og en med tørrvarer og diverse . Veldig kjekt når man kommer hjem . Frysevarene puttes lett i fryser , kjølevarer i kjøleskap og hvis jeg har et travelt kan tørrvarene stå i posen til senere
Gjest Gagaen Skrevet 17. februar 2013 #12 Skrevet 17. februar 2013 Og jeg gjør det uansett hvor lang køa er , det går så greitt att
Gjest DevilAngel Skrevet 27. februar 2013 #13 Skrevet 27. februar 2013 melk og juice kartonger nederst, og resten kastes oppi, så fort som mulig så jeg kan kommer meg vekk derfra xD liker ikke å lage kø pga jeg er treig til å pakke ordentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå