Kooko Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Må bare spørre dere som har erfaringer med tepper... Har en nokså billig teppe fra Ikea (betalte ca. 700kr tror jeg) på jenta mi sitt rom og den har fått en del søl fra flere tilfeller med omgangssyke + kattespy (ikke spør!)... Har vasket den så godt jeg kan (hadde det vært sommer hadde jeg tatt den ut og spylte det med vann) men synes den blir "aldri" ren igjen... Vi flytter snart og lurer på om jeg burde bare kaste den eller prøve å spyle den ordentlig med vann, evt. overta svigermor sin tepperenser (siden vi skal ta over huset hennes)... Teppen er for stor for vaskemaskinen, er det noe jeg bruke for å vaske den ordentlig?!?!
Gjest Skjæra Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Tepperenser er gull, men om det er ett billig teppe så ville jeg nok bare kastet det Deilig med nye ting når man skal flytte.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Har du prøvd å gnukke inn flekkene med nylonvask? Det fås på vanlig butikk, gammelt husmortriks som i hvert fall har tatt det meste av kattespyflekker her i huset. Hvis ikke, kast teppet. Anonym poster: 72a87b170981fcdb60f72fc8c7a4b76f 1
Gjest hedgepig Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Kast det! Etter flere omganger med diverse griseri så hadde ikke jeg følt at jeg fikk det rent samme hvor mye jeg hadde vasket med tepperens.
Gjest Badabing Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Teppevasker sier nå jeg. Forstår ikke hvorfor man skal kaste ting som fint kan gjøres noe med. Vi leide teppevasker/renser på Maxbo og renset sofaen vår etter at valpen vår hadde kastet opp i den. Den ble helt som ny. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Er det rart det går til helvete med miljøet? Anonym poster: eb933b9bf8329bc1d02c9cdd98f2fe11 2
Gjest Gaby Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Ikke kast det før etter flyttingen, det kan brukes som underlag/beskyttelse i flyttebilen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå