Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har det veldig fint sammen, vi har super kommunikasjon og kan snakke om alt. Men det er ting som til tider plager meg - han er usikker på seg selv og er til tider litt for paranoid. Derfor virker han ofte negativt innstilt til ting i livet mitt som ikke innebærer ham, noe jeg merker når jeg prater om fremtidsplaner som studier o.l., eller hvis jeg er invitert på fest. Han stoler på meg - men ikke på andre gutter. Jeg vet at han har hatt en vanskelig fortid og at han har mye problemer pga. det, og at han elsker meg høyt og er redd for å miste meg, men til tider kan jeg føle meg litt fastlåst. Han er klar over at om han blir for overbeskyttende så kommer jeg til å gå lei, og jeg er redd for at det kan skje i framtiden. Han er verken kontrollerende eller manipulerende, og vi har aldri hatt noen store krangler eller problemer i forhold til dette. Men fordi jeg kjenner ham så godt vet jeg at han blir usikker på om han er bra nok for meg, og det gjør så vondt - for jeg elsker virkelig denne fyren.

Jeg lurer på om dere har noen gode tips til hva jeg kan gjøre og si for at han ikke skal være så usikker, og hvordan jeg kan ta det opp. Det er jo et relativt nytt forhold og det blir kanskje bedre etter hvert, men jeg innser at om vi begge skal ha det bra må han klare å gi litt slipp på meg. Jeg er litt rådløs for hvordan jeg skal gå fram for å møtes på halvveien.

Anonym poster: 5d274d9debc855712bf8d7b07ec23f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bør komme seg til en psykolog...

Anonym poster: 08490bfc4ffb0cceeb9c112d530ddb80

• Liker 1
Skrevet

Han bør komme seg til en psykolog...

Anonym poster: 08490bfc4ffb0cceeb9c112d530ddb80

Han går til psykolog, hjelper visstnok litt.

Anonym poster: 5d274d9debc855712bf8d7b07ec23f98

Skrevet

Huff jeg hadde det på samme måte. Desverre kom aldri typen min seg til psykolog. Endte med at han dumpa meg for 2 dager siden, i fylla, fordi han ikke taklet å være så redd og overbeskyttende og det ødela han. Vi hadde holdt sammen i godt over 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...