Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slags bekjent (eller et eller annet), vi begynte å snakke for nesten 2 måneder siden. I begynnelsen virket han litt ivrig, vi møttes hjemme hos meg noen ganger pr uke og så en film eller spilte spill med noen venner (ikke felles bekjente, han tok med en kamerat og jeg hadde en venninne på besøk). Vi pratet sammen hver dag, og etter halvannen måned endte vi opp med å ha sex. Vi har hatt sex et par ganger etter det, men så har det dabbet helt av fra hans side. Han tror nok at jeg er interessert i ham som noe mer enn en venn, noe han har grunn til å tro fordi en gang sa "jeg liker deg" til ham etter vi hadde sex og han svarte med at han ikke var klar for noe forhold. Jeg sa at det var ikke jeg heller og det var ikke det jeg mente, men det er etter dette at kontakten fra hans side har dabbet av. Før svarte han alltid raskt på meldinger, nå kan det ta et par timer, og det har hendt jeg ikke har fått svar. Når vi treffes er det småkleint, og vi har ikke avtalt et møte etter sist gang vi hadde sex (2 uker siden nå).

Jeg føler alt er ekstremt kleint mellom oss nå og det vil jeg ikke! Jeg vil ikke innlede noe forhold til ham, men jeg vil gjerne beholde/ha/få ham som venn (evt friends with benefits for sexen var fantastisk), både fordi han er en super gutt og fordi jeg føler meg ganske alene da nesten alle vennene mine studerer andre steder. Jeg sendte en melding til ham etter han dro hjem den kvelden at jeg ikke mente det sånn og jeg ville ikke frike ham ut eller få ham til å tro at jeg ville noe mer, og han sa det var godt å høre. Samtidig så føler jeg at han ikke helt tror meg, at det er derfor han backer ut.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? Har tenkt tanken på å bare si det rett ut; "Er det bare meg eller er ting jævlig kleint mellom oss nå?", men føler at jeg bare maser på ham om jeg sender sms (sender kanskje en pr dag, og får jeg ikke svar så dropper jeg å sende mer på noen dager) og når vi treffes i farta har vi egentlig ikke tid til å faktisk prate mer enn hei og hade.

Jeg vil bare ordne opp i det og i det minste få bort pinligheten!!

Hjelp??

Anonym poster: 7f136d44e36e2a0bd25dd7c388eac33b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo fler meldinger du sender, jo kleinere blir det dessverre.

Hvis det ikke skulle mer til før han feiga ut, så høres det ikke ut som han øsnker å ha noe særlig kontakt med deg. Brutalt men slik er det ofte...

Anonym poster: e319cbaa200d3324f769dfbb261e5961

Skrevet

Det lyyyser lang vei at du liker han mer...Det er dette ikke jeg skjønner med enkelte damer, hvordan klarer du å f.eks bare ha et seksuelt forhold til han, når han har vært veldig klar på at han ikke er interessert i et forhold, mens du allerede har begynt å få følelser for typen. Tror du at du blir mindre interessert og knytta etter at du fortsetter å ha sex med han?

Vær ærlig med deg selv, og ta hintet om at han nå ikke vil det du vil. Da slipper du å bli mer og mer såra!

Skrevet

Tror ikke noe på at du bare vil ha han som venn jeg heller. Du vil ha mer. Enten fordi du ellers er ensom eller fordi du liker han mer enn du vil innrømme for deg selv.

Anonym poster: 6220306d8175a000f98323d05e456e36

Skrevet

Jeg vil ikke ha noe forhold til ham for jeg er ikke forelsket i ham. Jeg har alltid hatt flere gutte- enn jentevenner og aldri hatt problemer med å skaffe venner før. Det kan hende jeg legger mer i dette vennskapet enn "normalt" fordi jeg føler meg alene. Dessuten trodde jeg han var kompismateriale, men det virker som at han er mettet med de vennene han allerede har. Jeg vil bare at det ikke skal være kleint mer, jeg takler det ikke! :P jeg har ingen andre "kontakter" i nærmiljøet heller, må kjøre minst en time for å komme til de vennene som ikke har flyttet for å studere, og jeg merker at jeg begynner å gå litt på veggene :( :(

ts

Anonym poster: 7f136d44e36e2a0bd25dd7c388eac33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...