Gjest bruker123456789 Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Jeg og kjæresten min har hvert sammen siden begynnelsen av juni(2012). Han er 22 og jeg er 16. Han har begynt og snakke om det med åpent forhold, ikke at vi skal begynne med det nå, men senere så vil han ha det, for det og bare ha sex med meg flere år blir han for ''lei av'' sier han. Jeg vet jo selvføgelig ikke hvordan det vil bli senere om jeg kan kanskje syns det er greit, men som det er nå klarer jeg ikke engang tankten. Begynner og gråte og får vondt i magen og vite at den jeg elsker så utrolig mye skal ligge og ha sex med en annen. Han sier at '' det er sånn det er, og man bruker gjøre sånn, det vil du skjønne når du blir eldre. Skulle det ta slutt så får det bare ta slutt'' Har dere hvert igjennom samme tingen? Hva skal jeg gjøre? Jeg har jo hatt tankten med og gjøre det slutt, men jeg klarer absolutt ikke det. Etter alt vi har hvert igennom og hvor mye han har støtta meg Får tårer i øya av og skrive det her. Noen som har noen gode råd? ((
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Vel, men tenker han ikke på det at kanskje du også kunne bli lei av bare den der teite pikken hans å sutte på? Tenkte han ikke på at slikt sier man ikke til sin samboer/kjæreste? Har han ikke vurdert at du faktisk kunne finne på å kvitte deg av med ham totalt hvis han prøver seg på mer enn bare å være teit i kjeften?? Han høres ut som han er 12 år i hodet. Du er ikke tjent med å kjenne ham mer. 37
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #3 Skrevet 17. februar 2013 Han hørtes ut som en jeg ville gjort det slutt med. Det er ikke normalt å ha åpne forhold, og ihvertfall ikke når ikke begge er positive til det! Vil tro han kommer til å være utro uansett dersom du nekter, siden han innrømmer at det blir kjedelig å ha sex med bare deg. Er man skikkelig glad i hverandre har man ikke lyst til å ha sex med noen andre, med mindre det er en greie for begge to. Ingen vil vel såre den man elsker, så jeg tror rett og slett ikke han bryr seg nok om deg, da ville han aldri presset deg til å godta det. Anonym poster: 4e43aba42254044adc220382b254d086 30
Kine28 Skrevet 17. februar 2013 #4 Skrevet 17. februar 2013 Usj, han er bare en umoden, liten dustemikkel!! (Og dessverre ikke så glad i deg som du fortjener og trenger.) 5
Bonito Skrevet 17. februar 2013 #5 Skrevet 17. februar 2013 Han høres ikke helt god ut spør du meg. I min verden er absolutt ikke det å ha åpne forhold noe "alle gjør", og det er ikke noe du nødvendigvis kommer til å "forstå når du blir eldre". Ikke la deg presse til noe du ikke er konfortabel med! Om det betyr at det blir slutt mellom dere, så er det faktisk bedre i lengden selv om det kommer til å gjøre vondt nå. 14
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #6 Skrevet 17. februar 2013 Min første tanke er at han allerede har sett seg ut en han gjerne vil ha sex med, og så prøver han å få det til å bli greit for deg at han kjører dobbeltløp. Han virker utrolig feig som beholder deg som backup mens han ligger rundt. Hvis du synes det høres greit ut, må du for all del bli i forholdet. Husk da å minne ham om at også du kan finne en annen. Har han tenkt på det? Min spådom er likevel at du kan finne en bedre kjæreste. Anonym poster: 0cc766c0d4b2b252673bbfdeeaf9799f 12
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 TS: Dump den der barnslige ræva og finn deg en fyr som fortjener deg. 6
Gjest LineaAlba Skrevet 17. februar 2013 #8 Skrevet 17. februar 2013 Det høres ikke ut som deres behov er forenlige. Men, hva slags 22-åring er sammen med en 16-åring? En som er veldig barnslig? Dere kommer sikkert ikke til å være sammen for alltid uansett. En dag kommer du til å ta ham igjen og vokse videre, mens han har stagnert for lenge siden. 21
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Jepp, sånt som det her er det som får meg til å være kritisk til at fyrer over 20 år renner rundt med jenter som knapt har gått ut av ungdomsskolen. 2
Kjempeliten Skrevet 17. februar 2013 #10 Skrevet 17. februar 2013 Hahaha han høres helteit ut. Han prøver å overbevise deg om at slikt er heeeeeelt normalt, og at det er du som driter deg ut om du ikke vil. Men det er han som driter seg ut. Du er 16 år... Du kommer ikke til å være sammen med denne fyren resten av livet uansett. Når han driver å sier sånt. Du klarer deg fint uten han. 12
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #11 Skrevet 17. februar 2013 Jeg hadde dumpa han på flekken om han hadde komt med et sånt forslag. Greit nok at en person kanskje fantaserer om andre damer av og til, men når han har lyst å ha sex med andre fordi han begynner å bli lei dama, nei da kommer ikke et åpent forhold til å være sunt. Anonym poster: 59d126f1db4bc3f7c30810db79e8d7a8 6
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2013 #12 Skrevet 17. februar 2013 Og TS: Åpent forhold er ikke normalt. 18
Adhara Skrevet 17. februar 2013 #13 Skrevet 17. februar 2013 For en bedriten måte å oppføre seg på. Han der får du det bedre uten. 7
Gjest Allergikeren Skrevet 17. februar 2013 #14 Skrevet 17. februar 2013 Noe du vil skjønne når du blir eldre? Neppe. Typen min er 30, og om jeg vil ligge med andre, så kan han for så vidt ikke nekte meg å gjøre det. Men da vil han heller ikke ha noe med meg å gjøre etterpå. Og likeledes med ham og andre damer; har han seg med andre fordi han er lei av meg, så for all del, men da kommer han seg også til helvete ut av livet mitt ... Han der tenker bare med ett hode, og det er ikke det som er på skuldrene jeg tenker på.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #15 Skrevet 17. februar 2013 Du får si at du ønsker "et åpent forhold" nå og finne deg en annen. Anonym poster: fc06a870c3bc2b5ca82ccbc9f9c81e26 3
GammelKaktus Skrevet 17. februar 2013 #16 Skrevet 17. februar 2013 Dere har ikke vært sammen et år engang og han snakker om at han vil ha åpent forhold, hva blir det neste? Du kan finne en mye bedre mann enn denne umodne "mannen"... 3
Gjest Chloè Skrevet 17. februar 2013 #18 Skrevet 17. februar 2013 Ingen normal 22 åring er sammen med en på 16, så snu deg å løp
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 17. februar 2013 #19 Skrevet 17. februar 2013 (endret) Problemet her er at "kjærlighet" alltid skal foregå på kvinners premisser, og svara du får bærer preg av at dere kvinner er alt for godt vandt der i gården. Faktum er at typen din er bare en helt alminnelig kar som ønsker seg akkurat det samme som alle andre alminnelige karer, men det finnes desverre ikke rom for menns ønsker og menns behov når det kommer til kjærlighet og forhold eller når som helst ellers man har med kvinner å gjøre. Så enkelt er det faktisk, og enhver kar som våger å påstå noe annet er ikke noe mer enn en mentalt kastrert tulling. Du kan altså velge om du skal sutre og syte, sånn som 99% av kvinnene i denne tråden ville ha gjort og sikkert også oppfordrer deg til å gjøre, eller så kan du velge å være verdens beste kjæreste, godta typen din for den mannen han er og ikke lage en masse bråk og oppstyr rundt ting som er 100% naturlig for en mann å ønske seg. Endret 17. februar 2013 av Bolsjevidkun
Murder Skrevet 17. februar 2013 #20 Skrevet 17. februar 2013 Problemet her er at "kjærlighet" alltid skal foregå på kvinners premisser, og svara du får bærer preg av at dere kvinner er alt for godt vandt der i gården. Faktum er at typen din er bare en helt alminnelig kar som ønsker seg akkurat det samme som alle andre alminnelige karer, men det finnes desverre ikke rom for menns ønsker og menns behov når det kommer til kjærlighet og forhold eller når som helst ellers man har med kvinner å gjøre. Så enkelt er det faktisk, og enhver kar som våger å påstå noe annet er ikke noe mer enn en mentalt kastrert tulling. Du kan altså velge om du skal sutre og syte, sånn som 99% av kvinnene i denne tråden ville ha gjort og sikkert også oppfordrer deg til å gjøre, eller så kan du velge å være verdens beste kjæreste, godta typen din for den mannen han er og ikke lage en masse bråk og oppstyr rundt ting som er 100% naturlig for en mann å ønske seg. (jeg vet at man ikke skal mate trollet, men...) Det er en ting jeg har lurt på når det gjelder dette argumentet her; dersom det du skriver er sant, hvorfor går men inn i forhold i utgangspunktet, og hvorfor vil de holde på forholdene? Hva spiller det for rolle om en kvinne er verdens beste kjæreste når menn ikke er skapt til å ha kjæreste? For dere vil vel ikke ha i pose og sekk? Beklager avsporing. TS: Kjæresten din manipulerer deg. Han prøver å bruke makten han har ved at han er så mye eldre enn deg til å lure deg til å akseptere ting som går i mot grensene dine. Det er en fryktelig dårlig egenskap, og om du fortsetter forholdet kan han bryte deg skikkelig ned etterhvert. Jeg råder deg til å gå. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå