Gjest hanii Skrevet 17. februar 2013 #1 Skrevet 17. februar 2013 Hallo Jeg har gått i klasse med en gutt helt siden første, og vi har alltid vært sånn passe gode venner. Nå er jeg 15 og han 16, og vi går altså i tiende, og ingen av oss har hatt kjæreste før. De siste 2-3 mnd har vi vært mer og mer sammen, og jeg har fått følelser for han, og han har sagt at han liker meg veldig godt også. Problemet er bare at jeg ikke vet helt hva vi "er", om vi bare er venner, om vi holder på, om vi nesten er kjærester eller hva det nå er.... Vi møtes kanskje 2\3 ganger i uka på kveldene, og noen ganger går vi til skolen sammen også, men ikke så ofte. Når vi møtes på fritiden er det liksom sånn at vi holder hender, kysser hele tiden, koser, ligger sammen og ser film, snakker osv, men på skolen er vi litt mer "bare venner". VI har kysset på skolen også, men bare når vi er alene. De fleste i klassen har jo merket at det er noe mellom oss, men vi er som vi har vært mot hverandre i alle de år på skolen.. Samtidig som jeg liker han utrolig godt, er det noe jeg synes er så rart. For 1 år siden var jeg så betatt av en gutt i parallellklassen og vi var en del sammen på fest. Han er den første gutten jeg har likt skikkelig godt, men med han så var jeg så redd for å gjøre ting han ikke likte, jeg pyntet meg til hver gang vi skulle møtes, jeg dro på hver eneste fest for "tenk om han også skal dit", men jeg torde aldri å spørre om han faktisk skulle. Med han som går i klassen min er det helt annerledes. Jeg tør å si alt til han, og om det er noe så sier jeg ifra. Skal jeg på besøk til han kan jeg lik så godt gå uten sminke i joggeklær, og ikke bry meg mindre. Med han andre ville jeg aldri ta iniativet til å møtes, men nå spør jeg hele tiden om vi skal finne på noe. Er det en bra eller dårlig ting at jeg er sånn imot han? Dette ble veldig langt og rotete, men er det noen som har noen tips? Vet at jeg sikkert burde snakke med han om det, men det er så vanskelig... Jeg elsker hvordan vi har det nå, men det er så forvirrende å ikke vite om jeg er like singel som før, opptatt, om vi holder på...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #2 Skrevet 17. februar 2013 Det beste er om du tar intiativ til en ordentlig prat med han om dette. Det er bare slik du kan få vite svaret. Anonym poster: 4374f7ab50442fc22db0670120b5a31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå